Der er et "starterkit" med diverse ting i som man kan købe, ville det være fornuftigt?

Klaus skrev:Skrevet: I dag klokken 19:31
Nej du behøver ikke at lime stenene sammen, men sørg nu for at købe nogle flotte kroget sten og ikke en gang "havefliser"
Ja undskyld jeg ikke reageredde på dit indlæg, jeg sad og skrev et selv.
Tak for tippet. Jeg har nu altid købt i butikker, hvad "plejer" I andre at gøre?
Hvad skulle det hjælpe på??? God gammel latin er fuld blus på baljen.jakobvillien skrev:Ja, jeg har læst flere steder at det er hensigtmæssigt at starte med lys blot få timer og hver anden dag hæve med en time, således at det når et normalt leje. Så det er bare med tålmodighed. Hvilket betaler sig!
Jakob
Enig... Algerne skal jo bruge lys, så ved ikke at starte lyset op vil jeg mene man bare udsætter detCarsten skrev:Hvad skulle det hjælpe på??? God gammel latin er fuld blus på baljen. Jo får algerne kommer jo før er de væk igen.
Mon ikke der tænkes på tilvænning af koraller (efter lysskifte eller opgradering til mere /kraftigere lys)jakobvillien skrev:Yep,
...6. Program the lighting system, starting with a 6-hour period of
light on the first day.
7. Gradually increase this interval by 1 hour every two days
until it reaches 12-14 hours per day...
Ikke at det skulle være rigtigt altså, men jeg er stødt på det flere gange. Undrede mig også.
Mvh Jakob