Mindre muræner?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
knoltot
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Thy

Indlæg af knoltot »

hellfish skrev:
så er det dyrplageri at have alle fisk da de i naturen har flere kilometer at svømme i,, kan man se fisken trives kan jeg ikke se noget problem..
IKKE lige mine ord. du ville vel heller ikke putte delfin i 2*1 meter akvarie og tænke den har det sku nok godt for den trives da !
Hvordan ved du den trives snakker du med den ?
nej det ville jeg sjovt nok ikke da en delfin ikke ville kunne puttes der ned.. mener bare at kalde det dyrplageri er store ord. ikke lige det med delfinen da noget så tåbeligt næsten ikke er vær at kommentere..
tænker du eks på hvor små poser de fisk eller andre dyr DU køber er kommet til landet i? at bruge ordet dyrplageri er som da ok barer man lige tænker sig om,, specielt når det kommer fra en der har et 70l akv med salt og dyr i
MVH Thomas Jørgensen
Koralshoppen
Forhandler
Forhandler
Reactions:
20
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 1990
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Koralshoppen »

Se dog på fiskens adfærd, istedet for størrelse!!!!

Feks så er en muræne MEGET indaktiv set i forhold til feks en hvidbrystet kirug som svømmer konstant.

Efter min mening kan du sagtens have en muræne i et lille akv. Jeg vil faktisk mene at den er meget velegnet til et lille akv. da den som sagt ikke er specielt aktiv.

Mvh Sonny
Endelig med vand i stuen.... igen... igen. Og snart igen... Og så lige en gang til...
Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Indlæg af hellfish »

nej en muræne på 35 cm i et 120 l .. ? men self den er flyttet til et meget større akvarie nu..
karinapeter
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 2630 Taastrup
Geografisk sted: Høje Tåstrup ved KBH

Indlæg af karinapeter »

hvis den ikke havde det fint nok der nede så ville den jo ikke komme efter mad også ville den nok dødjo hvis den ikke har det godt vel men gider ikke siger mere om det her den har det fint nu og den gang og der med slut her fra
Hilsen Karina

360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"