Da der ikke er noget direkte ophæng i reflektoren så er min plan lige nu er at montere nogle beslag på den hvide "fatningskasse" således at jeg fastskruer fatningskassen på siden af min lyskasse...
Hvad gør I andre? Syntes ikke lige jeg kan se en "standard" metode for installation
Mine har bare fået en wire i hullet i midten af reflektoren og så hænger de i denne. Med ledningen kan man derefter justere reflektorens vinkel, hvis man hænger ledningen op bag den hvide fatningkasse.
Er de prisen værd i guld eller blik som de er lavet af ?
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Og en proffesionel vurdering af reflektoren tak ? Er det kræs eller er det bare tidens hotte ?
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Brian skrev:Og en proffesionel vurdering af reflektoren tak ? Er det kræs eller er det bare tidens hotte ?
Det første der slog mig var at HQI flimmeret var næsten væk !?! Min gamle HQI-150W med en lille reflektor var meget punkt-agtigt men lumenarc'en giver umiddelbart et meget jævnt lys over hele balje uden ret meget flimmer.
Thumbs up indtil videre!
Og nu et helt andet spørgsmål: Hvordan vil I optrappe lyset, det var en 150w og nu en 250w ... Jeg regner med at sætte den til at køre i 5 timer nogle dage og derefter 6 timer nogle dage og derefter 7 timer nogle dage osv.... Andre forslag? Som i kan se kan jeg ikke ændre højden.
Men ser det virkelig flottest ud nu? Det må være en eller anden meget mere omfattende skyggeeffekt eller hvad? For hqu ser jo i mine øjne flottere ud netop pga. skyggerne som lysstofrør jo ikke giver.