man kalde den også plankton murene-jeg havde par-de gravede sig ikke i sanden men snorede under sten,det første par uge var de nat aktive,senere var de også ud om dagen men det er sky fisk,de var ligeglade med reje
her er mine par dårlig gamle bill.
Efter hvad jeg kan se har det ikke meget med plankton muræne at gøre, men den skulle kræve en god del levende fisk for at trives, da den kan være temmelig svær at få til at tage dødt foder, så reefsafe hmm
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Flemming skrev:Pas på med at den VIL ud over kanten !
Jeg har desværre erfaret at de to jeg har forsøgt mig med, begge lå indtørrede på gulvet efter noget tid !
Var der forbi bølgebryder?
Hilsen Per Følgende sælges: diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Har siddet og studeret den....den går eks. fra venstre mod højre...når den når helt til højre søger den opad for at komme "forbi forhindringen", kan godt se at det på sigt sikkert vil lykkes den
Hilsen Per Følgende sælges: diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
De har to stk i et af akvarierne i Kattegatcentret, de var overraskende aktive og fremme, de så ud til at have gravet sig ned i sandet inde bag stenene også sad de med hovedet ud så faktisk meget sjovt ud
hvis du har problemer med at fodre dem kunne de jo være de ville besvare en mail, om spørgsmålet,
Der var ikke nogen speciel forhindring for at undgå at de skulle over kanten, der var faktisk næsten ikke nogen kant, men det skal så også sige at det var et stort søjleakvarie på nok lidt over en meter i højden.
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Flemming skrev:Pas på med at den VIL ud over kanten !
Jeg har desværre erfaret at de to jeg har forsøgt mig med, begge lå indtørrede på gulvet efter noget tid !
.
Du fik ret ......................LORTE fisk