Min klovn bider..
- Andreas S
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Geografisk sted: 2600 Glostrup
Min klovn bider..
Hej..
Lige siden at den ene af mine 2 klovne døde, så har hunnen (formentlig) virkelig blevet aggressiv, ikke overfor for mine andre fisk - men overfor mig.. Jeg har dårligt nok fingeren nede i akvariet før den går tiil angreb, ikk fordi det gør ondt.. Men er lidt bekymret for dens slimlag, det må stresse den enormt og det at den bider fortynder vel også det..
Kan dette være en indikation på at den er ensom og mangler en partner??
Lige siden at den ene af mine 2 klovne døde, så har hunnen (formentlig) virkelig blevet aggressiv, ikke overfor for mine andre fisk - men overfor mig.. Jeg har dårligt nok fingeren nede i akvariet før den går tiil angreb, ikk fordi det gør ondt.. Men er lidt bekymret for dens slimlag, det må stresse den enormt og det at den bider fortynder vel også det..
Kan dette være en indikation på at den er ensom og mangler en partner??
Anden
Saltvandspausen er startet
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Mine to angriber mine hænder når jeg skal rode. Hvis jeg sætter et net ned ved siden af deres hjem, så holder de sig i ro.
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
og dum som man er trækker man hånden til sig som var det en stor savlende hund der var ved at æde en med det resultat man havde vand i loftet og en kæreste i sofaen der var ved at pisse i bukserne af grin
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Forleden roede jeg også i akvariet, og da jeg har en muræne i akvariet er jeg en smule på vagt når jeg roder i vandet. men glemte at holde øje med murænen og klovnfisken bed mig så i armen. for pokker jeg fik armen op af vandet, bankede albuen op i hqien og vand ud over det hele 

900 L viewtopic.php?t=10798
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Geografisk sted: 7600 Struer
Jep.
Men tror generelt klovnfisk er hidsige hvis man kommer tæt på deres anemone. Har nogle kamerater der dykker og de bliver til angrebet af klovnfisk
Men tror generelt klovnfisk er hidsige hvis man kommer tæt på deres anemone. Har nogle kamerater der dykker og de bliver til angrebet af klovnfisk

900 L viewtopic.php?t=10798
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Min hunklovn bider også
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Nautilus
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 6950 Vestjylland
- Kontakt:
Nøj, hvor ville jeg gerne have set det!Erik N skrev:Forleden roede jeg også i akvariet, og da jeg har en muræne i akvariet er jeg en smule på vagt når jeg roder i vandet. men glemte at holde øje med murænen og klovnfisken bed mig så i armen. for pokker jeg fik armen op af vandet, bankede albuen op i hqien og vand ud over det hele

- Andreas S
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
jamen det sgu meget sjovt.. men jeg har gjort det med et net foran den, det er den sgu ligeglad med nu, den svømmer bare udenom nettet, jeg er nødt til at få min søster til at holde nettet og holde den væk, men hun sys da bare det sjovt og fjerner nettet, med det resultat at jeg bliver bidt..
Den bider skam også selvom at jeg overhovedet ikke er tæt på anemonen..
Anden
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Århus
Haha! Hun har da humor!jamen det sgu meget sjovt.. men jeg har gjort det med et net foran den, det er den sgu ligeglad med nu, den svømmer bare udenom nettet, jeg er nødt til at få min søster til at holde nettet og holde den væk, men hun sys da bare det sjovt og fjerner nettet, med det resultat at jeg bliver bidt..
Minder mig om mine gamle sneglehuslegere

For akvarie setup - se min profil...
Venlig Hilsen
Frederik
- Andreas S
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
Her i kommende tid skal jeg have dens store anemone med hen til klovnfisken for at forhåbentlig få den byttet til en anden, det bliver spændende at se hvad den siger til det..
Jeg har tænkt på at tage en håndfuld engangshandsker med fra en af tankstationerne her i byen, er heller ikke meget for at røre den anemone..
Jeg har tænkt på at tage en håndfuld engangshandsker med fra en af tankstationerne her i byen, er heller ikke meget for at røre den anemone..
Anden
- Andreas S
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
Den klovnfisk er godt nok en kriger..
Jeg ville flytte en af mine koraller og havde lige lagt noritang ned.. Så sys den åbenbart at jeg havde haft fingrene for meget dernede.. Jeg havde ikke engang stukket hånden før den sprang op over vandet for at bide og fløj ud på gulvtæppet, jeg måtte skynde mig at tage den og smide den op igen..
Og de spjætter rimelig godt sådan nogle og hader at røre ved fisk, så min adrenalin var godt igang lige der..
Nå den svømmer fint rundt nu, heldigvis - Tror den skal hedde "The Warrior" nu..
Jeg ville flytte en af mine koraller og havde lige lagt noritang ned.. Så sys den åbenbart at jeg havde haft fingrene for meget dernede.. Jeg havde ikke engang stukket hånden før den sprang op over vandet for at bide og fløj ud på gulvtæppet, jeg måtte skynde mig at tage den og smide den op igen..
Og de spjætter rimelig godt sådan nogle og hader at røre ved fisk, så min adrenalin var godt igang lige der..
Nå den svømmer fint rundt nu, heldigvis - Tror den skal hedde "The Warrior" nu..

Anden
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Solrød, 30 km til Kbh
-
- Rev haj