Hvad i alverden er/var det
- Mathias_C
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9330 Dronninglund
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Nordjylland
Hvad i alverden er/var det
Opdagede noget i akvariet der sad på en af mine sten efter de var kommet i under inkøringen, tænkte ikke videre over det andet end at det så lidt mærkeligt ud, men det var der jo så meget der gjorde da hobbyen var på sit første
fornyligt har jeg så set det igen (sidder stadig på samme sten men har først set det nu da der jo er blevet flyttet meget rundt siden starten)
men nu er det et hul i "skallen" (ser hård ud) det var der ikke første gang jeg så den og det ser ud til at den er "klækket" men hvad i alverden kan det være
har ikke set noget nyt i akvariet og kunne virkelig ikke forestille mig at det var et æg af en slags, men det er nu det jeg synes det ligner mest
fornyligt har jeg så set det igen (sidder stadig på samme sten men har først set det nu da der jo er blevet flyttet meget rundt siden starten)
men nu er det et hul i "skallen" (ser hård ud) det var der ikke første gang jeg så den og det ser ud til at den er "klækket" men hvad i alverden kan det være
har ikke set noget nyt i akvariet og kunne virkelig ikke forestille mig at det var et æg af en slags, men det er nu det jeg synes det ligner mest
- Vedhæftede filer
-
- DSC00142.JPG (37.41 KiB) Vist 1310 gange
-
- DSC00145.JPG (44.77 KiB) Vist 1310 gange
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Mathias
STATUS:
- Mathias_C
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9330 Dronninglund
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Nordjylland
tror ikke hullet er opstået af slag, ligner mere at det er revnet fordi det er vokset eller noget i den stil
det sidder på en sten inde under min stenopbygning det er rent tilfældigt at der lige er et hul in hvor jeg har kunne fange et billede
men hvis ikke der er nogen der ved det må jeg bare vente til at akvariet en gang skal pilles fra hinnanden og se om jeg kan pille det af eller ta bedre billeder
men havde nu heller ikk regnet med at i kunne identificere det udfra det billede, men man har da lov til at håbe

det sidder på en sten inde under min stenopbygning det er rent tilfældigt at der lige er et hul in hvor jeg har kunne fange et billede
men hvis ikke der er nogen der ved det må jeg bare vente til at akvariet en gang skal pilles fra hinnanden og se om jeg kan pille det af eller ta bedre billeder
men havde nu heller ikk regnet med at i kunne identificere det udfra det billede, men man har da lov til at håbe

MVH
Mathias
STATUS:
Mathias
STATUS:
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
ja du må hellere holde øje om andre under dit tag begynder at tage sig til brystet i smerte!Hougaard skrev:har du aldrig set Alien filmen ?
Jeg kan heller ikke se hvad det ellers kunne være

retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Geografisk sted: Høje Tåstrup ved KBH
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Geografisk sted: Høje Tåstrup ved KBH
dette er nok en af svampe art,er din som denne her?
http://www.reefimages.com/cgi-reefimage ... de=131.jpg
http://www.reefimages.com/cgi-reefimage ... de=131.jpg
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Solrød, 30 km til Kbh