hellfish skrev:Er der overhovedet nogle herinde der har en af rokkerne med blå pletter ?
Der er ingen der kan holde dem i live i ret lang tid. De kræver et enorm akvarie, og det kun med sandbund. De er vist også ret besværlige at få til at spise. Hvem Thomas har taget dem hjem til ved jeg intet om, men det er ikke fisk til ethvert akvarie.
Carsten skrev:Der er ingen der kan holde dem i live i ret lang tid. De kræver et enorm akvarie, og det kun med sandbund. De er vist også ret besværlige at få til at spise. Hvem Thomas har taget dem hjem til ved jeg intet om, men det er ikke fisk til ethvert akvarie.
Har da hørt om flere som åbenbart har 3000+ liters rovfiskeakvarier ...
karinapeter skrev:øv at vi skal have et mindre balje før vi skal have fisk igen nu hvor de har paletter der inde men hvad koster de mon nogle der ved det ??
Fra Klovnfiskens nyhedsbrev:
Thomas Fra Klovnfisken skrev:Small/medium palet kirurger. 225,- 3 for 600,-
ja få er ked af vi har et 600L der ikke kører som det skal og det kun er penge ud af døren hele tiden og vi bliver nød til og starte forfra med en mindre bajle
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
og vi har minste 4000 kr i fisk bare så jo jeg er lidt ked af det koster så meget og have saltvand få er kørt hel ned og har ikke en øre til noget mere ell noget sååååååååå jo derfor jeg hulker meget
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
Rigtig lækre billeder du fik knipset.
Surt at du ikke fik et da den ene rokke var på vej ud af akvariet.
Jeg ved at Mads sagde han skulle have en af rokkerne i sin nye balje.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI