Korallen
Jeg vil lige sige at jeg fik nogle af mine vare her til morgen og resten er i restordre.
De vare som jeg skrev var vigtige for mig, skrev de lynhurigt tilbage på at dem havde de på lager. så servicen den vej er super fin.
Taget i betraktning at korallen ikke har kørt så længe endnu skal de nok komme efter de fejl de laver her i starten.
Steen
De vare som jeg skrev var vigtige for mig, skrev de lynhurigt tilbage på at dem havde de på lager. så servicen den vej er super fin.
Taget i betraktning at korallen ikke har kørt så længe endnu skal de nok komme efter de fejl de laver her i starten.
Steen
Peder
Ja jeg har ikke modtaget mine varer, ligesom du kan læse mange ikke har. Det er dog ikke det der er så slemt, alle kan have leveringsproblemer m.m.. Det der gør at jeg kalder dem for fuskere, er at de lover varerne er på lager, og sender dem dagen efter ..og i virkeligheden går der over et måned før de overhovedet har dem på lager. Det synes jeg virkelig er fusk. At de ikke svarer tilbage på mails inden 3 uger synes jeg er fusk. At de skriver på deres hjemmeside at de kontakter en hvis de ikke har været på lager, og ikke gør det, synes jeg også er fusk. Hvis du ikke kan se det er bare lidt fusket, ja så fatter jeg det virkelig ikk?
Dog skal det siges at jeg blev ringet op af kim igår, efter han havde læst disse indlæg. Han beklagede meget og sagde varerne ville være her inden for 1½ uge, så det håber jeg på overholdes denne gang.
Stefan Hansen

Dog skal det siges at jeg blev ringet op af kim igår, efter han havde læst disse indlæg. Han beklagede meget og sagde varerne ville være her inden for 1½ uge, så det håber jeg på overholdes denne gang.
Stefan Hansen
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Solrød, 30 km til Kbh
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Har også fået pakke idag som lovet!! 

Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Vi har nok fået nok af denne snak mange af os, men jeg har lavet min første(har ikke manglet noget før) ordre hos Korallen nu og der har været helt kanon service derfra !
Så jeg kan kun støtte op med de mest positive kommentare til den forretning, og anbefale den !
Faktisk spår jeg dem helt gode fremtids muligheder med det udvalg de byder for døren, med mange af "de nye hotte" udenlandske varer(frem for standard udvalget af Deltec og Aqua Medic), og så med nogle priser der er mindst lige så fine !
Blot mine 5 cent og støtte i denne overophedede diskution
Så jeg kan kun støtte op med de mest positive kommentare til den forretning, og anbefale den !
Faktisk spår jeg dem helt gode fremtids muligheder med det udvalg de byder for døren, med mange af "de nye hotte" udenlandske varer(frem for standard udvalget af Deltec og Aqua Medic), og så med nogle priser der er mindst lige så fine !
Blot mine 5 cent og støtte i denne overophedede diskution

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Solrød, 30 km til Kbh
Korallen har virkelig imponeret mig. Trods mange negative poster herinde, har jeg på alle mine 3 odrer oplevet en FANTASTISK service, i modsætning til en af de andre onlineshoppe, som ellers er en side der har en del dage på bagen. På denne side får jeg på 16. dagen stadig beskeden "din odre forventes afsendt indenfor de næste 4 dage"... Da denne odre er på selve akvariet, er jeg lidt utålmodig. Men nok om det
Korallen, i gør et rigtig godt stykke arbejde
Korallen, i gør et rigtig godt stykke arbejde

Mathias
-
- Pudsereje
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Kbh.
Jeg fik mine ting dagen efter jeg bestilte dem, og så var pumpen som jeg bestilte også modellen karftigere, så der fik jeg lige 40 kr.
Helt fin service her fra!
Mvh. Torsken
Helt fin service her fra!
Mvh. Torsken
25L nano med:
TUNZE 106s (150-300L/t), PROJEKT PJP 800 (ca. 500L/t), Niagra 300 hængefilter (300 L/t) med polyfilter, 1 10 W og 1 20W halogen lampe, 3kg levende sten og nogle polypdyr.
TUNZE 106s (150-300L/t), PROJEKT PJP 800 (ca. 500L/t), Niagra 300 hængefilter (300 L/t) med polyfilter, 1 10 W og 1 20W halogen lampe, 3kg levende sten og nogle polypdyr.
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Ja lad os slutte med et LÆNGE LEVE KORALLEN!!
:ele:

Mvh. Peder
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005