Ja jeg har et lidt mærkeligt problem.! jeg havde altid kørt med kalkreaktor men døjet med for lav PH. For at udligne PH lidt mere investerede jeg i en kalkvandsmixer., der hjalp en lille smule.
Jeg skiftede over til Balling for nogle måneder siden som har virket meget positivt. Nu synes jeg nærmest at min PH er for høj. Om morgen har en PH på 8,4 om aftenen er den på tæt på 8,78 og dette er vel og mærke uden uden min kalkvandsmixer tilsluttet. Jeg ville gerne forbinde min kalkvandsmixer, Da jeg har læst mig til at Balling og Kalkvandsmixer har givet nogle meget fine resultater med men så er jeg bange for at PHén stiger over 9.
Hvad er konsekvenser af for høj PH.
PH luksusproblem
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
- moby
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Saltvand siden?: 2000
- Geografisk sted: Glostrup
Hvis man har prøvet at kun kører kalkmixer vil man hurtig finde ud af det ikke har de store ændringer mht øgning eller stabilisering af ens CA i vandet. Jeg læste mig til at forstå at forskellige typer af Ca "calcium dihydrat og calcium hydroxid"har forskellige typer positiv indvirkning så det er faktisk vil være en fin ide at bruge det som en supplement. De fleste der har kørt med det har haft meget positive oplevelser. Det er bare irretende at jeg ikke kan finde det link.