Er der nogen som ved hvad de har dernede for jeg har ikke kunne få lov til at se deres stock liste eller noget andet på deres hjemmeside og det ville jo være rart med nogle billeder
@ Lars M det er ikke for at lave flere tråde om samme emne, men din tråd er kun for de indvigede og der er sikkert flere som kunne være interesserede
Jeg har flere ting derfra og har udelukkende modtaget utroligt sunde ting.
Og udvalget er vist ganske enormt.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg skal også skrive brugernavn og adgangskode, mon ikke det er forhandler-only, eller noget i den stil?
Jeg tror jeg vil ringe til ham i morgen, jeg regner da med at skulle have lidt med
Mikkel E skrev:Jeg skal også skrive brugernavn og adgangskode, mon ikke det er forhandler-only, eller noget i den stil?
Jeg tror jeg vil ringe til ham i morgen, jeg regner da med at skulle have lidt med
Ja jeg står lige i venteposotion indtil jeg ved om jeg fik noget med fra holland...
mastou skrev:He he sorry har helt glemt at opdatere, jeg har fået listen på pb
Men det ville nu være rart at kunne se korallerne...
/Magnus
Du kan se listen ved at trykke på produktinfo i venstre side af startsiden, og så på meerwasser... så er der billeder hvis du trykker på et af emnerne.
mastou skrev:He he sorry har helt glemt at opdatere, jeg har fået listen på pb
Men det ville nu være rart at kunne se korallerne...
/Magnus
Du kan se listen ved at trykke på produktinfo i venstre side af startsiden, og så på meerwasser... så er der billeder hvis du trykker på et af emnerne.