Brian<< Jeg er da på vej
Vil nok sige at du skal op på over 100 l. Til et enkelt par vil 100 l. nok være godt nok, men flere, så skal du lidt højere op i størrelse. Ellers skal du have dværgsøheste, som max bliver 5 cm.
Du KAN da godt have andre fisk i baljen, men disse skal være meget rolige og skal helst sættes i efter søhestene er begyndt at æde. En fisk, som glimrende kan gå sammen med heste er Mandarin fisk. Problemet er bare at man så vidt jeg ved skal have et større akvarium for at have mandarinfisk (medmindre du kan få dem til at spise fodder)
Ellers er der da et par af de forskellige ROLIGE gobies.
Men alt i alt vil du få mest ud af at have dem for sig selv. Også især hvis du vil have unger med dem (hvilket ikke er så vanskligt). Kan da lige fortælle min nye han hest, som jeg fik i onsdags aborterede en hel masse æg idag

(men er vel forståeligt efter den kæmpe tur de har været udsat for)
Vil da også give Ronny ret i det er lidt af en opgave at få foder i dem i starten. Dog er det ikke så stort et problem at vende dem til dødt, hvis bare de vil begynde at æde levende i starten. Min ene gule hest er ekstremt tynd og har fået at vide at jeg virkeligt skal smække noget fedt på hende. Og idag lykkedes det hende at tage ca. 5 levende, hvide myggelarver. Dette har virkeligt været en kamp. Jeg fodre dem 5 gange om dagen med: Levende, hvide myggelarver, levende dafnier, døde mysis og døde artemia.
Nu håber jeg det er ok med Brian at jeg reklamerer en smule for et andet forum? Du bør prøve
http://www.seahorse.org og så klikke dig ind på forum sektionen. Dette er et engelsk forum udelukkende for søhestefolk og der er nogle, med virkelig meget erfaring der inde. (men lad blot vær med at kigge på deres indretninger af akvarierne. Er da ikke til at holde ud at se på alle de plastik anemoner og andet skrigende

)