Jeg ville tage de store!
Hvis det ikke haster meget, så synes jeg du lige skulle klappe hesten.
Jeg har nemlig bestilt 3 stk i US. Til en helt anden pris end den i England.
Pengene er overført, så jeg formoder at de har bestilt dem, så det kun er transporten der mangler.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Carsten skrev:Jeg ville tage de store!
Pengene er overført, så jeg formoder at de har bestilt dem, så det kun er transporten der mangler.
Så skulle du have bestilt 5 stk
nej det haster ikke så meget, kun lidt he he
jeg venter gerne og høre hvad du siger til dem.... om det er noget der dur....
Så kommer du nok til at vente en rum tid! For jeg regner først med at få dem op engang i løbet af sommeren.
Der har været en test af reflektoren i et af de amerikanske online tidskrifter, her for kort tid siden.
Jeg håber at have dem iløbet af 2-3 uger
Carsten skrev:Jeg ville tage de store!
Det håber jeg! Jeg havde jo 3x250 watt over til at starte med, og det gik rimeligt godt. Derfor håber jeg det også kommer til at fungere lige så godt med 3 x super reflektorere over.
Nu går jagten så ind på 3 elektroniske ballaster. Ville gerne have haft Coralvues men den pris de tager for dem er ret barsk.
Jeg satser på at få en forbindelse til at skaffe mig nogle elektroniske ballaster, direkte fra importøren. Så er prisen nok mere moderat - at de så ikke kommer i fine blå eller røde kasser, overlever jeg nok.
Både ja, og nej!
Reflektorene ligger på toldpost kontoret i Kastrup. De indrømmede idag at de er langt bagefter med arbejdet. Reflektorene har ligget derude i over 1 uge nu.
Så er de kommet! Men desværre er det ikke helt det som jeg havde forventet, men det som jeg bestilte!
Reflektorene er de rigtige, men de er "kun" 30 cm lange.
Nu beholder jeg dem, og så må jeg se om jeg kan leve med at de ikke er helt så store som forventet.
Jo, det mente jeg. men efter at have bestilt reflektorene, har de ændret på siden, så dels er der kommet flere på, og teksten er blevet ændret.
Det lader til at man ikke kan få de store med Fc2 fatning og uvglas.
Hvis nogen finder noget som der kan bruges, så skriv direkte til dem, lad være med at forsøge at oprette jer som bruger. Det kan vi nemlig ikke da det ikke er muligt at vælge andet end en af de amerikanske stater.
De svarer hurtigt tilbage på en henvendelse.
bestillte her i fra reef exotics
litt bedre priser og sender samme dag. bruker jetcarier til og fragte dem fra usa til norge. det går fort noen uker men det er penger og spare.
Ja og dog så alligevel ikke. Dem fra korallen er der formentligt ikke glas under.
De store reflektorer fåes også med glas under, men de var bare ikke fremme da jeg bestilte mine. De er så også lidt dyrere, men ikke mere end at jeg med sikkerhed havde taget dem istedet.