Tjek lige de nye lækkerier fra Tunze :ele: ( filen er i PDF ) Det ser ud til at være nogle små smarte pumper !! - Mon de kommer i handlen til jul...
Jeg fandt dem i handelen på en Hollandsk shop, hvor den mindste koster 48%u20AC, det svarer ca. til 360 kr. http://www.shopsolution.nl/shop/home.as ... terzoo2006
Jeg så dem i Nürnberg. De så smarte ud, men desværre synes jeg at den gaffel som holde pumpen på plads, virkede meget tynd, og jeg synes ikke den klemte nok om pumpen.
Der står at 6055 modellen kan tilsluttes til en controller! Det ser lovende ud... JEg har nogle MArea 3200L/t men kunne meget vel skifte dem ud med de nye tunzer, de ser rigtig brugbare ud, specielt med deres str.! og strøm forbrug!
Hvis man gerne vil have en NU, er dette så det eneste sted købe dem? og jeg synes at jeg hele tiden bliver sendt tilbage hvor jeg startede når jeg trykker på Tunze - streamer?
Ja du har ret Carsten, og prisen på den største på 5500l/t koster små 1200 kr, så det var da noget af en forskel på prisen kontra ydelsen...plejer de ikke bare at ændre på propel-størrelsen på stream pumperne, for at ændre ydelsen ??
Fick detta svar:
The new Tunze Nanostream is also very interesting!
But, the pumps will be available only from October!
The prices are:
- nanostream 6025: 49,95€
- nanostream 6045: 79,95€
- nanostream 6055 (adjustably ): 164,95€
Nadia: Er det ikke et 250 liters akvarie du skal starte??
Jeg har en kammerat som for nyeligt har sat et akvarie i samme størrelse op, og netop med 2 Marea 2400 liters pumper. Den har vi allerede snakket om at udskifte med nummeret større.
Jeg synes derfor at du skal vælge den der giver 3200 liter istedet, bevares de er lidt dyrere ca 70 kroner, men det er hurtigt sparet ind igen,
fremfor at købe nummret mindre og så skifte dem igen.
Jo det er en 260-70 liter Ved du om de er ligeså lydløse som 2400?
Du skal have tak for at nævne det, det ville da være ærgeligt at skulle skifte dem ud hurtigt
de er næsten lydløse!
har dem til mit 300L. men de larmer ved tænd og sluk, så det kan ikke anbefales hvis du havde tænkt dig at lave noget bølgeeffekt med timere ellere lignende!
Jeg faldt lige over denne tråd på Reefcentral http://www.reefcentral.com/forums/showt ... genumber=1 hvor en Tunze mand siger at de to små Nanostream skulle komme i september og den store der kan styres med controller ikke kommer før december. Øv.