Der kan vi jo se at der er forskel i vores sexuelle præfercencer.Gambi skrev:gode billeder. især af Mads-fisk Røv
niks jeg havde nummer 3 og fik kalkreaktoren og filtersystemet.kalkreaktoren. Var det dig/ham som havde nummer 1 i køen mon?
Jeg vil også gerne sige en stor tak til Thomas og hans besætning for et meget fint arrangement og super service til os der stod ude på gaden. Det var rigtigt sjovt at deltage!
Karina: Den koral er en typisk begynder koral - extremt hårdfør
de findes også i rød-blå-gul og i en hvlken som hellst farve de ellers kunne tænke dig. Du skal blot aftage et par tusinde af dem.
Godt at se du endelig fandt herind.Malermester klat skrev:Jeg vil også gi´ Thomas en meget stor tak, for en fed dag/ aften. Der manglede ikke noget (kun lidt varme fra de varmeovne, måske)Også tak til nr 1-10 som jeg og min kæreste snakkede mest med. Det var jo bare S.... hyggeligt.. jeg var nr. 5 og er på billede 16 + 39, hvor man kan se hvor glad i låget jeg er over aftens fangst... Det blev til 5 sten koraler, 3 kalk rør, 1 xxL naso, 1 xL kejser, 4 blå paleter, nogen små fisk,+ 4 polyper samt 3 ricodea, så syntes det var helt ok
Var du en af dem i de blå "uponor" drager? Så lagde jeg nemlig godt mærke til jer...i kom op og stjal slik på bordetvestergaard skrev:vil da også lige sige tak for en hyggelig aftendet var en lang tur hjem,kæresten var lidt sur da jeg begyndte at rode med akvarie kl 05.30 om morgenen. hehe men hun blev dog glad igen da hun fik set hvad jeg havde fået købt. hilsen den ene af jyderne i de blå termo dragte
![]()
fedt arrangement ses igen næste år