"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Undskylder...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Undskylder...

Indlæg af wondersurfer »

jeg har lige skrevet der inde nu og fik straks en pb fra ham

Hej

Hvorfor har du skrevet under mit indlæg at du skal advare mod mig?
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Undskylder...

Indlæg af wondersurfer »

han er utålmodig nu skrev han :

Hej

Kan du ikke lige give dig tilkende - du har skrevet i min annonce at man skal passe på når man handler med mig - hvorfor og har vi et udstående?

Mvh. Casper
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Undskylder...

Indlæg af wondersurfer »

har besvaret med et direkte link til denne tråd hvis nu han skulle have glemt den
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Nu er der lavet faste aftaler med Brian og Castillo. Håber I vil droppe jeres dårlige omtale - prøver efter lang tids ledighed at få min egen virksomhed til at køre. Det er virkelig kedeligt ikke at ha kunne betale Brian og Castillo for nogle gode varer jeg modtog, men alt gik galt efter. Nu skal jeg op igen og I får jeres penge som vi nu har aftalt.

Brian og Castillo, vil I ikke for min skyld skrive vi nu har en aftale?

Mvh. Casper
spdiving
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af spdiving »

Betal dog din gæld så er du fri for at folk jagter dig på nettet og gør andre opmærksom på at du skylder penge så de ikke falder i samme sitersion.

steen
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Undskylder...

Indlæg af Engelquist »

Alt har efterhånden været skrevet i denne tråd og en masse har været inde og give deres mening tilkende- og det begynder efterhånden at køre i gentagelser....
Lad de implicerede parter bruge tråden til at finde ud af hvordan de for løst problemet med deres udeståender, i fred og ro- og i den gode tone der altid skal benyttes her forumet :-)
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
spdiving
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af spdiving »

CWdesign
Fra CWdesign
Skrevet: 29-01-2012 20:16

Ja god underholdning, men han skylder mig stadig rigtig mange penge og jeg har sat alt i gang for at finde denne latterlige person. Så en eller anden dag får han besøg...

Han skal ikke snyde nogen igen og nu er det på tide han bliver straffet BIG TIME!!!

http://www.amino.dk/forums/t/150397.aspx?PageIndex=4

Mon ikke det er nemer at mødes på halvvejen ...haha

Steen
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Castillo »

Gennem sms kontakt, er det ganske rigtig at vi nu har lavet en ny aftale...
Casper er godt klar over han skylder penge og benægter det heller ikke. Hvorfor det har taget så længe er ligegyldigt nu..
Casper vil også gerne underskrive et gældsbrev som er jurisk bindende..
Han har lovet at betale ca. 30% af gælden i næste uge og resten i løbet af marts...
Håber denne sag stopper nu... ! Jeg håber også at Brian C får sine penge så CW igen er clean...
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Det er jo det jeg prøver spdiving for fanden at betale det ud. Men det er lidt svært når man prøver at komme på foged igen efter over et år på kontanthjælp og andre uheldigheder. Så som tidligere nævnt er det IKKE fordi jeg IKKE har ville betale, men blot fordi jeg ikke har kunne. Men som det ser ud nu lysner det og jeg betaler de to jeg skylder penge...
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af Kasper j. »

spdiving skrev:CWdesign
Fra CWdesign
Skrevet: 29-01-2012 20:16

Ja god underholdning, men han skylder mig stadig rigtig mange penge og jeg har sat alt i gang for at finde denne latterlige person. Så en eller anden dag får han besøg...

Han skal ikke snyde nogen igen og nu er det på tide han bliver straffet BIG TIME!!!
Hvem er denne "anden" persen og hvorfor tænker jeg pludselig på filmen: Me, myself and Irene.
Me-Myself-And-Irene-303x450.jpg
Me-Myself-And-Irene-303x450.jpg (41.53 KiB) Vist 3318 gange
:beer: :biggrin: :biggrin: :K :P :P :P
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Castillo »

UPDATE...

Casper er selvfølgelig rendt fra alle vores aftaler om tilbage betalingen..

Så nu må der søges i alternativer !!
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Undskylder...

Indlæg af wondersurfer »

Sørgeligt
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
jesper kristensen
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af jesper kristensen »

Hvis i der har et udestående med ham ligger inde med hans adresse, hvorfor sælger i så ikke bare gælden?
EliteEdge
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 146
Tilmeldt: tors 26. apr 2012 20:06
12
Postnummer: 4682 Tureby
Saltvand siden?: 2006

Re: Undskylder...

Indlæg af EliteEdge »

jesper kristensen skrev:Hvis i der har et udestående med ham ligger inde med hans adresse, hvorfor sælger i så ikke bare gælden?
Du sigter efter at komme ind til politiet? Hvordan er det nu det hænger sammen med selvtægt i Danmark?

Enten er du komplet idiot, eller også har du en del at lære hvis politiet skal være din karriere ;) Den slags skilter man af gode grunde ikke med på et offentligt board :clap:
Der findes ikke "LS" og "DSB"
Dog findes "Levende Sten" og "Deep Sand Bed"
jesper kristensen
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af jesper kristensen »

Jeg skal skam ikke ind til politiet, når en fyr som ham røvrender folk på den måde han gør fortjener man sku at få en enkelt på skalden.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Undskylder...

Indlæg af Hougaard »

Hmm.. D'herrer, kammertonen tak !! (Selvtægt er ikke i orden ifølge dansk lovgivning, og dette forum lægger ikke spalteplads til diskussion herom)..
jesper kristensen
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af jesper kristensen »

Det er modtaget Hougaard. Sorry.
Brugeravatar
røntved
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1750
Tilmeldt: søn 26. nov 2006 23:22
17
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
Kontakt:

Re: Undskylder...

Indlæg af røntved »

At sælge gælden er skam ikke ulovligt! Har selv solgt en regning for 50 % , og der undersøgte jeg det. Ved så osse at regningen blev betalt rimmelig hurtigt ;-))
http://www.mittlapp.dk


Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Undskylder...

Indlæg af PoulD »

røntved skrev:At sælge gælden er skam ikke ulovligt! Har selv solgt en regning for 50 % , og der undersøgte jeg det. Ved så osse at regningen blev betalt rimmelig hurtigt ;-))
Nej det er ikke ulovligt at sælge sit tilgodehavene men jeg tror dog man selv risikerer at rage sig en smule uklar med ordensmagten hvis man sælger til folk med rygmærker, hvis det er det du mener.
Skal gælden sælges videre på helt lovlig vis skal man måske lige en tur om retten først, og hvis der er tale om gæld som er svær at inddrive skal man nok bruge pænt lang tid for at finde en køber der vil give mere end kurs 5. Vi taler formentlig ikke beløb i Fetterlein størrelse her, så med held og hårdt slid kan kreditor måske lige få så han kan købe 1 liter RO vand. Næppe ulejligheden værd.

Jeg kender ikke til CWDirect sagen, men pudsigt nok fortalte en anden SF bruger mig for en uge siden, at han lige var blevet taget ved næsen af en som han mente var CWDirect, bare med et andet profilnavn
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
jesper kristensen
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af jesper kristensen »

røntved skrev:At sælge gælden er skam ikke ulovligt! Har selv solgt en regning for 50 % , og der undersøgte jeg det. Ved så osse at regningen blev betalt rimmelig hurtigt ;-))
Det er tit vejen frem
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af Kasper j. »

Hvorfor tager I, som er blevet snydt, ikke bare kontakt til en advokat eller mange har faktisk mulighed for advokatbistand igennem indboforsikringen, kig i Jeres forsikringsbetingelser. Så længe det ikke drejer sig om sager mod det offentlige eks. Skat/ Politiet, så kører forsikringsselskabet sagen mod en selvrisiko på1000- 2000 kr. som man betaler hvis sagen tabes. I fogedretten vil cwdirect eller ham den anden han talte om ?? :P :P :P blive dømt til at betale, hvilket betyder at Skat trække pengene i små rater over hans overførelsesindkomst, hver måned og I får jeres penge. Det er måske besværligt men det er det eneste rigtige at gøre og ellers bliver han måske ved. At opsøge ham er nok en dårlig idé. Måske er han voldsmand, eller i relation med rockere ? Lad hellere retten og advokaterne klarer det ;-) Men kan godt forstå at I er godt gale på ham. Han skylder også mig et memory kort til 100 kr. den røv.
DrMonty73
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 532
Tilmeldt: lør 4. aug 2012 12:31
11
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2012

Re: Undskylder...

Indlæg af DrMonty73 »

Det er kun gæld til det offentlige der kan give skat ret til at gøre udlæg i ens indtægt.
Eksempelvis banker og private kan ikke komme under den ordning....
Mener jeg, men jeg er ikke jurist. Dog er jeg ret sikker i min sag, udfra udsagn fra min tidligere bankrådgiver (de havde nemlig problemer med at drive gæld ind hos min ex-kone, som jeg var kautionist for), der fik jeg af vide at de ikke havde den mulighed og jeg heller ikke ville have den mulighed hvis jeg stævnede min ex. Dog kom hun til fornuft :happy:
Martin Larsen
Slagelse

Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Undskylder...

Indlæg af Chrissy62 »

Hmm..den der med advokaten og træk over skatten er ikke korrekt:)

Al gæld der ikke er offentlig gæld, dvs. moms, skat, told, er privat søgsmål. Det kan være du vinder retsagen og han idømmes både pligt til at tilbagebetlae det skyldte beløb, samt bøde og skal betale sagsomkostninger, fordi han taber sagen, men har han ikke midlerne/pengene, kan han erklæres insolvent, og så får I ikke en rød reje..

Beklager folks:(
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
henrikp
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 659
Tilmeldt: lør 29. dec 2007 00:20
16
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: 8960 Uggelhuse

Re: Undskylder...

Indlæg af henrikp »

jeg har lige haft slæbt en i retten, han blev dømt til at betale men han havde ingen penge så jeg får ikke en skid.
EliteEdge
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 146
Tilmeldt: tors 26. apr 2012 20:06
12
Postnummer: 4682 Tureby
Saltvand siden?: 2006

Re: Undskylder...

Indlæg af EliteEdge »

jesper kristensen skrev:Jeg skal skam ikke ind til politiet
"Klippet direkte og frisk fra din profil:
Brugernavn: jesper kristensen
Alder: 32
Beskæftigelse: Studerende med henblik på politiet
Interesser: Saltvand, øl, vin og damer."


Er jeg blind eller? :rolleyes:
Der findes ikke "LS" og "DSB"
Dog findes "Levende Sten" og "Deep Sand Bed"
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af Kasper j. »

henrikp skrev:jeg har lige haft slæbt en i retten, han blev dømt til at betale men han havde ingen penge så jeg får ikke en skid.
Okay det er sku sur røv :BA Men jeg er i hvert fald ret sikker på det med advokat bistand igennem forsikringen. Kan man ikke bruge nogle at de inkasso virksomhedder eks. TCMS og hvad det ellers hedder ? :biggrin:
jesper kristensen
Reactions:

Re: Undskylder...

Indlæg af jesper kristensen »

EliteEdge skrev:
jesper kristensen skrev:Jeg skal skam ikke ind til politiet
"Klippet direkte og frisk fra din profil:
Brugernavn: jesper kristensen
Alder: 32
Beskæftigelse: Studerende med henblik på politiet
Interesser: Saltvand, øl, vin og damer."


Er jeg blind eller? :rolleyes:
Nej det er du skam ikke. Jeg er ikke så aktiv herinde mere, så har ikke fået ændret mine oplysninger, derfor sletter jeg min profil istedet. Håber i alle får jeres penge.

Jesper kristensen.
Brugeravatar
seier
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs 15. nov 2005 15:42
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: vordingborg

Re: Undskylder...

Indlæg af seier »

jeg fatter ikke hvad denne tråd laver på et forum der skulle handle om saltvandshobbyen og så med hele to moderatorers deltagelse :BA
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af Kasper j. »

seier skrev:jeg fatter ikke hvad denne tråd laver på et forum der skulle handle om saltvandshobbyen og så med hele to moderatorers deltagelse :BA
Det er jo nok fordi køb og salg afsnittet er blevet hærget af en bedrager. Derfor denne tråd. Du kan jo bare lade være med at læse den. Jeg fatter heller ikke art folk læser tråde som ikke interessere dem :wink:
Brugeravatar
seier
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs 15. nov 2005 15:42
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: vordingborg

Re: Undskylder...

Indlæg af seier »

Kasper j. skrev:
seier skrev:jeg fatter ikke hvad denne tråd laver på et forum der skulle handle om saltvandshobbyen og så med hele to moderatorers deltagelse :BA
Det er jo nok fordi køb og salg afsnittet er blevet hærget af en bedrager. Derfor denne tråd. Du kan jo bare lade være med at læse den. Jeg fatter heller ikke art folk læser tråde som ikke interessere dem :wink:
Nu er er man jo nød til at læse noget af tråden før man ved om den har indhold der intereserer en eller ej.
og så undrer jeg mig bare over at forumet vil tillade en tråd af denne karakter. Jeg mener ikke den slags hører til her men skal klares ad andre kanaler det var det hele.
men hvis nogen mener man skal ha lov til at skrive hvad som helst, og så kan dem som ikke ønsker det bare lade være at læse det så fred være med dem.

det er jo praktisk så kan man jo beskylde hvem som helst for hvad som helst hvis man ikke synes om dem og så må det være op til læseren af tråden at afgøre hvem han tror på,hvis han altså har interesse i tråden.

bemærk venligst at jeg ikke forholder mig til det som påstås i tråden men blot at jeg synes at denne stridighed mellem disse personer ikke hører til på den offentlige del af saltvandsforummet.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"