Der er en uheldig tendens blandt enkelte brugere herinde (ingen nævnt-ingen glemt)
Man udviser interesse for emner i salgssektionen og reservere emnet hos sælger- senest en fisk der blev indfanget, hvorefter vedkommende der havde reservet den, ikke gad svare...
DET ER IKKE I ORDEN!!!
Lad dette være en opsang og en opfordring til at udvise lidt respekt for de brugere der sætte emner til salg herinde...
VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Opførsel ved køb/salg
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Opførsel ved køb/salg
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Re: Opførsel ved køb/salg
Det er HELT latterligt som folk er mht køb/salg herinde (og på alle fb siderne) folk er desværre generelt nogle nærrigrøve.
Måske er det fordi det er en dyr hobby?????? Dont know, men det er sgu latterligt.
Alle lurpasser og vil ikke betale, ingen gang helt rimlige priser.
Så jeg har smidt rigtigt meget ud, både levende/hardware/tilsætninger (heriblandt en del af det dyre) af alle mulige slags og en MASSE foder der kunne holde sig til langt ind i 26.
Jeg lukkede jo ned (igen igen) for et par md siden og havde salgs annoncer her og der og alle vegne. Jeg får stadigvæk henvendelser med SKAMBUD på en del af varene...... wtf...
Så kom jeg lige af med den bøvs. Skål og god himmelfart.
Måske er det fordi det er en dyr hobby?????? Dont know, men det er sgu latterligt.
Alle lurpasser og vil ikke betale, ingen gang helt rimlige priser.
Så jeg har smidt rigtigt meget ud, både levende/hardware/tilsætninger (heriblandt en del af det dyre) af alle mulige slags og en MASSE foder der kunne holde sig til langt ind i 26.
Jeg lukkede jo ned (igen igen) for et par md siden og havde salgs annoncer her og der og alle vegne. Jeg får stadigvæk henvendelser med SKAMBUD på en del af varene...... wtf...
Så kom jeg lige af med den bøvs. Skål og god himmelfart.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;