Berghia Nudibranch (glasrose snegle)
Forumregler
Der tillades køb, salg og bytte af brugt eller nyt fejlkøbt udstyr.
Det er IKKE tilladt at sælge/videresælge fra butik eller webshop.
Hver bruger må MAX have 3 aktive (ulåste) annoncer ad gangen.
Inaktive eller låste annoncer, bliver automatisk slettet efter 30 dage.
Der tillades køb, salg og bytte af brugt eller nyt fejlkøbt udstyr.
Det er IKKE tilladt at sælge/videresælge fra butik eller webshop.
Hver bruger må MAX have 3 aktive (ulåste) annoncer ad gangen.
Inaktive eller låste annoncer, bliver automatisk slettet efter 30 dage.
- The Baptizer
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 7330 Brande
- Saltvand siden?: 2014
Berghia Nudibranch (glasrose snegle)
Selv om jeg har kæmpet et godt stykke tid med gift imod dem, så bliver de skide glasroser ved med at dukke op igen og igen.
Så nu kunne jeg godt tænke mig at prøve med nogle glasrose-spisende snegle (Berghia Nudibranch). Er de til at få fat i? Jeg har hørt at der skulle være en her i landet, som avler dem?
Så nu kunne jeg godt tænke mig at prøve med nogle glasrose-spisende snegle (Berghia Nudibranch). Er de til at få fat i? Jeg har hørt at der skulle være en her i landet, som avler dem?
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 4
- Postnummer: 3500 Værløse
- Saltvand siden?: 2020
Re: Berghia Nudibranch (glasrose snegle)
Vi er vidst tre personer der opdrætter dem
Jeg selv fra sjælland , og så én fra sønder jylland og kan ikke lige huske hvor den sidste er fra.
Jeg selv fra sjælland , og så én fra sønder jylland og kan ikke lige huske hvor den sidste er fra.
- kasper ibsø
- Dragefisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5471 Søndersø
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fyn
Ellers har jeg en flot sommerfugle fisk der elsker dem.
- The Baptizer
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 7330 Brande
- Saltvand siden?: 2014
Jeg bor i midt-Jylland så Sjælland er lidt langt væk for en håndfuld snegle. Så lyder Sønderjylland lidt bedre, men har du navn eller kontakt info på ham som du vil dele?kilnakorr skrev: søn 16. feb 2025 20:51 Vi er vidst tre personer der opdrætter dem
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 4
- Postnummer: 3500 Værløse
- Saltvand siden?: 2020
Jeg kan ikke huske hvem det var. Så bare et opslag for ikke så længe siden.The Baptizer skrev: lør 22. feb 2025 13:15Jeg bor i midt-Jylland så Sjælland er lidt langt væk for en håndfuld snegle. Så lyder Sønderjylland lidt bedre, men har du navn eller kontakt info på ham som du vil dele?kilnakorr skrev: søn 16. feb 2025 20:51 Vi er vidst tre personer der opdrætter dem
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 1
- Postnummer: 6650 Brørup
- Saltvand siden?: 2024
Jeg er ved at forsøge og opdrætte men er ikke kommet så langt endnu. Har kun en masse æg jeg venter på klækker om nogle dage
hvis hele lortet klækker så tror jeg at jeg løber tør for glas roser og så må du gerne købe forældrene. De er effektive.
Jeg bor i Brørup. Ellers ved jeg at Andi i Vojens vidst er lidt længere med sit berghia opdræt. Casper i Sønderjylland er også startet på opdræt og er lige så langt som jeg er.
Jeg bor i Brørup. Ellers ved jeg at Andi i Vojens vidst er lidt længere med sit berghia opdræt. Casper i Sønderjylland er også startet på opdræt og er lige så langt som jeg er.
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 1
- Postnummer: 6650 Brørup
- Saltvand siden?: 2024
Der er også en i Nordjylland men han er vidst udsolgt pt. kan ikke huske navnet