Hit med jeres erfaringer om disse smukke fisk med akvarister!
JA, de blir store…. Den tid, den sorg.
JA, der er mange arter.
JA de store af dem kan tage snegle/søpindsvin/rejer mv.
Ellers andet man skal være obs på?
Her er lidt fotos af nogle af de meget flotte typer.
VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Halichoeres Wrassers/Gylter. Erfaringer???
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Halichoeres Wrassers/Gylter. Erfaringer???
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Re: Halichoeres Wrassers/Gylter. Erfaringer???
Hej Charlie
Jeg har en Halichoeres melanurus Wrasse som er en skønhed.
Jeg har ikke oplevet den spiser eller generer andet end det jeg fodrer den med. Den spiser både muslinger fra frost, flagefoder og frostfoder generelt.
Bare husk den skal have sand at sove og gemme sig i, ellers vil den nok dø af stress.
Kan se du har overdækning på din balje. Jeg har ikke på min, og aldrig mistet en fisk der er sprunget ud.. Men kan selvfølgelig ske endnu..
Jeg har en Halichoeres melanurus Wrasse som er en skønhed.
Jeg har ikke oplevet den spiser eller generer andet end det jeg fodrer den med. Den spiser både muslinger fra frost, flagefoder og frostfoder generelt.
Bare husk den skal have sand at sove og gemme sig i, ellers vil den nok dø af stress.
Kan se du har overdækning på din balje. Jeg har ikke på min, og aldrig mistet en fisk der er sprunget ud.. Men kan selvfølgelig ske endnu..
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.