ICP - Fragt problemer

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Tweaks
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
4
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2000

ICP - Fragt problemer

Indlæg af Tweaks »

Hejsa alle sammen

Jeg har nu sendt 2 ICP test afsted med post nord i den indpakning som man får med. Den ene blev sendt til Aqua forest og den anden til Reef Factory. Den til AF blev sendt for 2 måneder siden og den jeg har sendt til RF blev sendt den 7 i denne mdr.

Men de når ikke frem og det bliver sgu ærligt talt lidt dyrt nu. Har i andre haft samme problem??
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: ICP - Fragt problemer

Indlæg af Seniorreefer »

Tweaks skrev: ons 17. jul 2024 08:50 Hejsa alle sammen

Jeg har nu sendt 2 ICP test afsted med post nord i den indpakning som man får med. Den ene blev sendt til Aqua forest og den anden til Reef Factory. Den til AF blev sendt for 2 måneder siden og den jeg har sendt til RF blev sendt den 7 i denne mdr.

Men de når ikke frem og det bliver sgu ærligt talt lidt dyrt nu. Har i andre haft samme problem??
Jeg kan kun være enig. Så snart postnord skal sende breve/pakker uden tracking går det galt. Dette er årsagen til jeg kun bruger GLS nu, selvom det koster pt 105kr at sende til Tyskland. Laver de lort i den, er der forsikring på
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
21
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Indlæg af Engelquist »

Jeg bruger også GLS.
Har kun dårlige erfaringer med PostNord.
Med gls er testen fremme iløbet af 2-3 dage.
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
Brugeravatar
MortenL
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
11
Postnummer: 8270 Højbjerg
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af MortenL »

Jeg har aldrigt haft problemer med at sende ICP tests med Post Nord.
Morten L

720 liter og 150 liters sump, Philips CoralCare gen 1 lamper, Nyos Quantum 220 skummer, MP40QD mobius og Jebao DCP10000 retur. Samt GHL profilux.
Suroma
Reactions:

Indlæg af Suroma »

Jeg har heller ikke haft problemer med Postnord, men det er blevet extremt dyrt... derfor sender jeg fra Tyskland, en kollega sender det for mig... pris kr. 20,75 for 2 test, Postnord skal ha' 150 kr.
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Indlæg af crazy seahorse »

Jeg har kun oplevet en forsinket icp med Post Nord, men fejlen kan både ligge i Tyskland og i Danmark.
Alle andre gange har det kørt fint.
Sender til ATI om mandagen og har svar onsdag eller torsdag aften. Synes det går overraskende hurtigt.
Får en pakke fra Tyskland med sporstoffer, foder og en doseringspumpe og slangesæt til den, i morgen. De skrev tirsdag at den var sendt og torsdag er den her så. Den sidste del her i landet, er også Post Nord
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"