Hjælp til rullefilter
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Hjælp til rullefilter
Jeg har et rullefilter der ikke længere køre rundt. Når den får et signal om at rullen skal køre rundt så laver den bare en klikke lyd. Jeg kan godt slukke den og tænde den igen og så køre den rundt som vanligt men efter et stykke tid går den tilbage til ikke at ville køre rundt.. er der nogen der har prøvet det?
-
- Foxface
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 4760 Vordingborg
Re: Hjælp til rullefilter
Ligner der er en kortslutning et sted. Prøv evt med en ny strømforsyning.
Mit gamle fra theiling gjorde det samme når rullen blev for tung. Jeg skiftede strømforsyningen også kørte det igen
Mit gamle fra theiling gjorde det samme når rullen blev for tung. Jeg skiftede strømforsyningen også kørte det igen
ja, kunne sagtens være strømforsyningen der er træt, motoren trækker mere strøm end den kan klare og den slår fra.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Tak for hjælpen gutter, har prøver med en anden strømforsyning, uden effekt. Prøver at skifte motoren i den
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 3460 Birkerød
- Saltvand siden?: 2017
- Geografisk sted: Birkerød, Denmark
- Kontakt:
Har du prøvet at afmontere flis rulle og rense alt incl flydeventil? Se om motoren kan trække uden belastning. Jeg havde et problem engang der forsvandt efter denne rengøring og test.
Jeg har også oplevet flydeventil ikke virkede fordi der sad en kraftig magnet tæt ved - men selvfølgelig ikke dit problem. Blot en iagtagelse.
Jeg har også oplevet flydeventil ikke virkede fordi der sad en kraftig magnet tæt ved - men selvfølgelig ikke dit problem. Blot en iagtagelse.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Så er rullefilter oppe og køre igen efter ny motor, før og efter fotos
- Casper M
- Naso kirurg
- Reactions:
- 4
- Postnummer: 6430 Nordborg
- Saltvand siden?: 2019
Dsv en kendt sygdom på de clarisea hvis de trækker det mindste skævt så går motoren i stykker så vær opmærksom på det