Jeg har dette RO anlæg som er ca 10 år gammelt.
Jeg skal nu bruge det igen, men er i tvivl om hvilke filtre jeg skal købe. Jeg er med på at jeg skal have en membran til det øverste, men hvad skal jeg bruge til de tre andre?
mvh Mathias
Jeg vil anbefale dig at kontakte Decocean, + hans filtere er langt billigeremathiaskehlet skrev: man 11. mar 2024 08:28 Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med
Jeg skal nu bruge det igen, men er i tvivl om hvilke filtre jeg skal købe. Jeg er med på at jeg skal have en membran til det øverste, men hvad skal jeg bruge til de tre andre?
mvh Mathias
Det var godt nok super billigt. Det skal jeg have in mente, næste gang jeg skal skifte filtre.Seniorreefer skrev: man 11. mar 2024 10:15Jeg vil anbefale dig at kontakte Decocean, + hans filtere er langt billigeremathiaskehlet skrev: man 11. mar 2024 08:28 Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med
mvh Mathias
Normalt er det sådan her
1 stage. 5 filter Ca. 10kr
2 stage aktiv kul filter. Ca. 25kr
3 stage 1 filter ca. 10kr
4 stage membran membranen kan jeg ikke sige hvor stor du har men kontakt evt en forhandler eller Decocean som bygger dem
5 stage resin ca. 35kr
https://decocean.dk/product-category/eq ... cessories/
Tak! Jeg kigger forbi Carsten.Seniorreefer skrev: man 11. mar 2024 10:15Jeg vil anbefale dig at kontakte Decocean, + hans filtere er langt billigeremathiaskehlet skrev: man 11. mar 2024 08:28 Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med
mvh Mathias
Normalt er det sådan her
1 stage. 5 filter Ca. 10kr
2 stage aktiv kul filter. Ca. 25kr
3 stage 1 filter ca. 10kr
4 stage membran membranen kan jeg ikke sige hvor stor du har men kontakt evt en forhandler eller Decocean som bygger dem
5 stage resin ca. 35kr
https://decocean.dk/product-category/eq ... cessories/