Har du rejseplaner?
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Har du rejseplaner?
Her er lidt til sightseeingen på ferien:
https://tourscanner.com/blog/best-aquar ... the-world/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tourscanner.com/blog/best-aquar ... the-world/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Re: Har du rejseplaner?
Offentlige akvarier er så forudsigelige. De udstiller stort set de samme dyr overalt i verden.
Jeg har stadig til gode at se en sildehaj eller hvidhaj i fangenskab. I nordsøakvariet vil de ikke have sildehaj fordi de spiser alle de andre fisk. Monterey Bay Aquarium har periodisk haft hvidhaj, som det eneste akvarium i verden. Bare ikke de to gange jeg besøgte det
Jeg har stadig til gode at se en sildehaj eller hvidhaj i fangenskab. I nordsøakvariet vil de ikke have sildehaj fordi de spiser alle de andre fisk. Monterey Bay Aquarium har periodisk haft hvidhaj, som det eneste akvarium i verden. Bare ikke de to gange jeg besøgte det

- Jones
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Smutter forresten snart til Dubai igen. I Dubai Mall har de et hyggeligt akvarie, der dog mest minder om det i legoland. Lidt kedeligt, men sjovt for børnene.
o_O
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
Hvor dejligt at der blev råd til lidt spas efter gas og el er betalt! Jeg tager til Køge bugt og forsøger at opspore lidt liv, strandkrabber osv !
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
Især med mig i vådedragt i !