Bubble tip anemone
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 2011
Bubble tip anemone
Hey.
Hvad findes der egentlig af farvevarianter i DK?
Jeg har selv den røde med grøn bund og blå mund, OG en tyrkis med pink spidser.
Da jeg har lavet et kar til anemoner og klovnfisk, vil jeg se hvilke anemoner jeg kan skaffe.
Kom glad med billeder enten her eller på messenger.
Vh Allan Mæland
Beklager foto vender forkert, men aner ikke hvordan jeg kan vende det.
Hvad findes der egentlig af farvevarianter i DK?
Jeg har selv den røde med grøn bund og blå mund, OG en tyrkis med pink spidser.
Da jeg har lavet et kar til anemoner og klovnfisk, vil jeg se hvilke anemoner jeg kan skaffe.
Kom glad med billeder enten her eller på messenger.
Vh Allan Mæland
Beklager foto vender forkert, men aner ikke hvordan jeg kan vende det.
Life is a beach and then you dive.
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Re: Bubble tip anemone
Det er de 2 varianter jeg har set. I naturen har jeg desuden set en del brune.
Ellers skal du over i andrer arter
SPS : Stability provides succes
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Men der er mange andre varianter at få. Jeg har bare ikke set dem i DK- endnu.nielsk skrev:Det er de 2 varianter jeg har set. I naturen har jeg desuden set en del brune.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 6100 Haderslev
- Saltvand siden?: 2016
- Geografisk sted: 6100
Jeg havde en helt skrig pink, men den gik desværre i pumpen
Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Øv. Og den efterlod sig ingen unger?Twinks skrev:Jeg havde en helt skrig pink, men den gik desværre i pumpen
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 6100 Haderslev
- Saltvand siden?: 2016
- Geografisk sted: 6100
desværre..
Mvh. Thomas
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Det tror jeg bare er varianter af de 2 du har. De ændrer sig ret meget afhængig af lys og flow og om du fodrer demAllan M skrev:Men der er mange andre varianter at få. Jeg har bare ikke set dem i DK- endnu.nielsk skrev:Det er de 2 varianter jeg har set. I naturen har jeg desuden set en del brune.
SPS : Stability provides succes
-
- Foxface
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4760 Vordingborg
- Saltvand siden?: 2010
Jeg har haft en del forskellige med blandet held og har stadig lidt forskellige
2 gange har jeg fået 3stk helt selvlysende lysegrønne hjem fra england men de døde inde for et par dage begge gange.
og lilla withetip har jeg bare ikke haft held med - købt både hos Carsten samt hos whitecorals har måske prøvet 6 gange men jeg kan ikke holde liv i dem de går bare langsomt til over nogle måneder
- har også haft en vanvittig flot yellow tip fandme fin men havde en stor klovn som nærmest masakreaede den. Grøn og rød med hvide pletter - brunlilla - grøn med hvid top -
Jeg holder lidt pause med indkob indtil mit nye redsea350 kommer op og køre - men jeg kommer på jagt i alt inde for fede farver bta når det setup er kørende.
Har et års tid forsøgt mig med vanvittige rockflower annemoner -og har vel haft 20-25 stykker men jeg kan bare ikke holde liv i dem de spiser ganske enkelt ikke og går til over et halvt årstid gang på gang og har ikke kunne finde hjælp til korrekt fodring af dem menogså noget annemonesjov der kunne være fedt at kunne holde kørende
det var lidt her fra mine 2*120l
2 gange har jeg fået 3stk helt selvlysende lysegrønne hjem fra england men de døde inde for et par dage begge gange.
og lilla withetip har jeg bare ikke haft held med - købt både hos Carsten samt hos whitecorals har måske prøvet 6 gange men jeg kan ikke holde liv i dem de går bare langsomt til over nogle måneder

Jeg holder lidt pause med indkob indtil mit nye redsea350 kommer op og køre - men jeg kommer på jagt i alt inde for fede farver bta når det setup er kørende.
Har et års tid forsøgt mig med vanvittige rockflower annemoner -og har vel haft 20-25 stykker men jeg kan bare ikke holde liv i dem de spiser ganske enkelt ikke og går til over et halvt årstid gang på gang og har ikke kunne finde hjælp til korrekt fodring af dem menogså noget annemonesjov der kunne være fedt at kunne holde kørende

- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Flotte!!Barner skrev:Jeg har disse 2 typer
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Meget spændende. Jeg skriver lige en besked til dig.sydsjælland skrev:Jeg har haft en del forskellige med blandet held og har stadig lidt forskellige
og lilla withetip har jeg bare ikke haft held med - købt både hos Carsten samt hos whitecorals har måske prøvet 6 gange men jeg kan ikke holde liv i dem de går bare langsomt til over nogle måneder- har også haft en vanvittig flot yellow tip fandme fin men havde en stor klovn som nærmest masakreaede den. Grøn og rød med hvide pletter - brunlilla - grøn med hvid top -