Stor TAK til Esben ( Gulkan ) og Tonning ( ttkthomsen ) for at gide at give en hjælpene hånd med transport og bære det op på 1 sal.

Så er det bare igang med rengøring, så jeg kan komme igang med sætte det op
nask1997 skrev:Ham der er bagerst i hjørnet kan du få ham til at kontakte mig
Jeg møde ham i decocean og han meget flink og hjælpsom, det kunne være at skrive sammen og evt se han akvarie
Så har DU også lavet lidt i dagGambi skrev:Ha ha tak Dan
Ja vi 3 vatnisser fik det hjem uden problemer
jeg er også nået lidt videre, har fået fjernet kalkalger, og kabinet er vasket ned med klorin, gider dog ikke at gøre det store ud af bund og overløb, der skal alligevel sand på bunden, og overløb regner jeg med at bygge nogle sten op af.
Hvor er det blevet fint!Gambi skrev:Ha ha tak Dan
jeg er også nået lidt videre, har fået fjernet kalkalger, og kabinet er vasket ned med klorin, gider dog ikke at gøre det store ud af bund og overløb, der skal alligevel sand på bunden, og overløb regner jeg med at bygge nogle sten op af.
Gulkan skrev:Så har DU også lavet lidt i dagGambi skrev:Ha ha tak Dan
ttkthomsen skrev:Hvor er det blevet fint!Gambi skrev:Ha ha tak Dan
ttkthomsen skrev:Det bliver så godt, fine søjler! Hvad med søjlerne fra det akvarie der køre?
jeg GLÆDER MIGGambi skrev:Tak Tonningog tak for sandsøstjernen, det var hyggeligt med et besøg, jeg skal nok kigge forbi en af dagene, så vi kan kigge på dit akvarie, og se hvor det er, der skal tunes på det