nanoreef
nanoreef
Hej Alle sammen.
Nu har jeg endelig fået gang i mit 30 L Nanoreef, og et lille sidenløbende Microreef 10 L projekt.
Det kører rigtigt godt med begge akvarier, jeg vedhæfter billeder og forklarer teknik senere.
Nu har jeg endelig fået gang i mit 30 L Nanoreef, og et lille sidenløbende Microreef 10 L projekt.
Det kører rigtigt godt med begge akvarier, jeg vedhæfter billeder og forklarer teknik senere.
Hej
Ja du har da ret, Pico er rigtigt.
Jo det går stadig super godt med det, jeg har en lille Dannebrogsreje I og 2 små stykker levende sten med skiveanemoner på.
Jeg har osse et 30 Liter Nano som kører på 4 måned og alt vokser med største glæde, ja selv min mandarinfisk har det rigtigt godt og den spiser en hel del.
Udover Mandarinfisken har jeg 1 stk klovn, 1 stk pudsereje og div. små koraller og skiveanemoner
Teknikken er : 2 stk. T5. Indbygget biofilter, og så sætter jeg en Eheim pro spandpumpe på her snart, det er det hele og det går super godt.
Ja du har da ret, Pico er rigtigt.
Jo det går stadig super godt med det, jeg har en lille Dannebrogsreje I og 2 små stykker levende sten med skiveanemoner på.
Jeg har osse et 30 Liter Nano som kører på 4 måned og alt vokser med største glæde, ja selv min mandarinfisk har det rigtigt godt og den spiser en hel del.
Udover Mandarinfisken har jeg 1 stk klovn, 1 stk pudsereje og div. små koraller og skiveanemoner
Teknikken er : 2 stk. T5. Indbygget biofilter, og så sætter jeg en Eheim pro spandpumpe på her snart, det er det hele og det går super godt.
- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Det lyder da helt igennem forfærdeligt! Hvem har anbefalet dig at købe en mandarin til et 30 l AQ.? Selv hvis du skulle være så heldig at få den til at spise "dødt foder", så mener jeg ikke det er forsvarligt at have den i så lille et akvarium. Flot fisk - men synes man bør holde sig fra dem hvis ikke man kan byde dem bedre forhold. Jeg ville nok sælge den og i stedet købe en lille lækker gobi med tilhørende symbiose reje.mons skrev:Hej
Men held og lykke med projektet alligevel
100 *100 * 50 cm cube
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7000
Hej
Mandarinfisken nipper krebsdyr fra bund og de levende sten, jeg har en lille cirkulationspumpe gemt under stenene, som jeg tænder en imellem så der blir blæst lidt ud, og så går mandarinfisken amok, men den tager osse frostfoder, den ser fin og vel ernæret ud den har boet hos mig i 4 måneder.
set fra mit synspunkt er det vel ikke så van(d)vittigt er ha mandarinfisk på 30 liter, en fisk som spiser og ser sund ud er vel den bedste indikator på at dyret har det godt!!??
Mandarinfisken nipper krebsdyr fra bund og de levende sten, jeg har en lille cirkulationspumpe gemt under stenene, som jeg tænder en imellem så der blir blæst lidt ud, og så går mandarinfisken amok, men den tager osse frostfoder, den ser fin og vel ernæret ud den har boet hos mig i 4 måneder.
set fra mit synspunkt er det vel ikke så van(d)vittigt er ha mandarinfisk på 30 liter, en fisk som spiser og ser sund ud er vel den bedste indikator på at dyret har det godt!!??
jesper/aarhus skrev:Det lyder da helt igennem forfærdeligt! Hvem har anbefalet dig at købe en mandarin til et 30 l AQ.? Selv hvis du skulle være så heldig at få den til at spise "dødt foder", så mener jeg ikke det er forsvarligt at have den i så lille et akvarium. Flot fisk - men synes man bør holde sig fra dem hvis ikke man kan byde dem bedre forhold. Jeg ville nok sælge den og i stedet købe en lille lækker gobi med tilhørende symbiose reje.mons skrev:Hej
Men held og lykke med projektet alligevel