Luftpumpe
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Luftpumpe
Da jeg førhen kun kørte med luftskummere, der brugte jeg altid kun Eheim 400 luftpumper. Nogle gange satte jeg flere samme vha. t-stykker. Jeg hang mine i elastikker på en krog, så de hang frit, men man kan også lægge dem på en pose fyldt med sand, da det også skulle tage vibrationerne fra luftpumperneKraede skrev:Gode forslag til indkøb af støjsvag luftpumpe ønskes, det behøver ikke at være en pumpe med kæmpe kapacitet.

[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 9740 Jerslev Jylland
- Saltvand siden?: 2013
ehaim 200 med 2 udtag og der nogen gode gummi ben/hjørner der tager vibrations lyd synes den er stille bruge den i mit karentæne/hospital avarium
- Jones
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Jeg har ikke kendskab til luftpumper, som lydmæssigt, er stuevenlige. Har selv haft eheim og det blev jeg træt af.
o_O
- Kraede
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7190 Billund
- Geografisk sted: Billund
Holder den her Apump mon hvad de lover? http://www.akvariebutikken.dk/product/a ... oCssTw_wcB" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niclas
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2009
Jeg har sådan en, og den er yderst støjsvag. Det kommer så med den pris at den heller ikke leverer synderlig meget luftKraede skrev:Holder den her Apump mon hvad de lover? http://www.akvariebutikken.dk/product/a ... oCssTw_wcB" onclick="window.open(this.href);return false;

Mit 250 liters -nedlagt-
- Kraede
- Foxface
- Reactions:
- 18
Har du modellen med et eller to udtag?Niclas skrev:Jeg har sådan en, og den er yderst støjsvag. Det kommer så med den pris at den heller ikke leverer synderlig meget luftKraede skrev:Holder den her Apump mon hvad de lover? http://www.akvariebutikken.dk/product/a ... oCssTw_wcB" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kraede
- Foxface
- Reactions:
- 18
Luftpumpen ryger sq på loftet, og så hiver jeg et par slanger ned fra den - så er det kun boblerne der larmer