Hej alle har købt mig en red sea magnesium Pro test
Men testen er helt uenlig med hvad siger salifert siger
Har lige testet med salifert og den siger 1380
Og har lavet tre test med red sea og den siger hvergang mellem 800 og 760.
Gør jeg et eller andet knald hammeren forkert? Har ellers fulgt den video red sea har lagt ud om hvordan man gør.
Eller har salifert været forkert alt den tid jeg testet med dem.?
Red sea magnesium test
- PederP
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8560 Kolind
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Kolind
Re: Red sea magnesium test
Hvis RedSea skulle have ret, ville du se seriøse problemer i baljen, og sikkert også have sære målinger på kh og Ca..
Det skulle også være mærkeligt om den kunne komme så langt ned.
Har du modtaget testsættet her i frostvejr? Hård frost kan få reagens væskerne til at krystalisere, så de ikke virker længere.
Det skulle også være mærkeligt om den kunne komme så langt ned.
Har du modtaget testsættet her i frostvejr? Hård frost kan få reagens væskerne til at krystalisere, så de ikke virker længere.
Mvh. Peder
Mit 910L Saltvand
Mit 910L Saltvand
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2014
Re: Red sea magnesium test
Koralerne ser ud til at have det godt de vokser ihvertifald lystigt
Har hentet den nede i en gls pakkeshop igår men der varme på ved ikke om det kunne havde frosset i bilen måske.
Vil man kunne se om det krystalliseret på en måde ud over at de viser helt forkerte målinger?
Må se om jeg kan finde den store manual på nettet der nemlig kommet manual for algea control med i pakken.
Og så få den nærlæst måske jeg gør et eller andet forkert.
Har hentet den nede i en gls pakkeshop igår men der varme på ved ikke om det kunne havde frosset i bilen måske.
Vil man kunne se om det krystalliseret på en måde ud over at de viser helt forkerte målinger?
Må se om jeg kan finde den store manual på nettet der nemlig kommet manual for algea control med i pakken.
Og så få den nærlæst måske jeg gør et eller andet forkert.