Vortech mp40qd og reeflink

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Vortech mp40qd og reeflink

Indlæg af Mikas »

Hej venner .
Jeg havde købt sådan en mp40 til mit 250l. dejlig pumpe men synes det var synd fiskene skulle kæmpe sådan med at svømme om natten og jeg savnede lidt cirkulation fra modsatte side da korallerne pegede mest den ene vej.
Nu har jeg købt en mp40 mere og reeflink. Meget overkill men prisen er jo næsten det samme på 10 og 40..

Jeg fik sat det op i går osv. Men synes sku det lever lidt sit eget liv. Havde sat den til at skifte mellem forskellige programmer på 35-40% og så 10% 5 timer om natten og så skulle den automatisk stige fra de 10 til 35% over to timer her til morgen..
Da jeg stod op skulle den kører på omkring 20% men den kørte meget hurtigere. Vil gætte på omkring 50% synes den gjorde det samme et par gange i går hvor jeg måtte åbne appen op og loaded programmet igen til pumperne og så skruede den ned? Nogle der har erfaringer med dette?
Synes også det virker mærkeligt at hver gang jeg åbner appen så starter den i live demo og tænder over på konstant mode 60% og så skal jeg selv gå ind og vælge at starte mit program igen.
Dette er jo mest et problem fordi jeg har valgt så kraftige pumper så det blæser noget kraftigt .

Må indrømme den der app fra fishstreet til jebao pumper virkede noget bedre i mine øjne 8-p
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Vortech mp40qd og reeflink

Indlæg af Castillo »

Har nogen gange haft problemer med at styrer opsætning på iOS app iphone
Generelt fungere det bedre på Android tablet.. men aller bedst via pc
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Vortech mp40qd og reeflink

Indlæg af Mikas »

Nå okay .. jeg har også Mac computer?
Har været inde og kigge og der står den til at kører det program jeg har sat på? :-/
Er spændt på når jeg kommer hjem i dag om alle korallerne er blæst omkuld :-/
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"