Hej
Thini var så flink at komme forbi og tog lampen med for at undersøge den og fandt div problemer, drivere m.m. Han prøvede at høre ps om reservedele men de svare ham ikke og heller ikke mig. De var hurtige til at svare på min diuna lampe m garanti.
Hvad vil i foreslå man gør ? det der med at sende så stor en lampe ned til rep og ikke vide noget som helst er jeg ikke meget for og de svare jo heller ikke ligefrem. Andre steder man kan få de samme slags stumper ?
Thini lyder yderst kompetent og vil heller gi ham en skilling for at fixe den.
Nu er displayet selvfølgelig også stået af på min diuana, lampen virker heldigvis som den skal , men begynder at miste min tiltro til ps lamper
pacific sun hyperion problem
- thni
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2014
Re: pacific sun hyperion problem
Det er slet ikke fordi jeg skal have noget for at hjælpe en med akvarist 
Nej servicen er ikke helt i top, men prøv og skriv til div danske forhandlere med PS i Danmark . Det drejer sig en 2 drivere og et led panel

Nej servicen er ikke helt i top, men prøv og skriv til div danske forhandlere med PS i Danmark . Det drejer sig en 2 drivere og et led panel

Mvh Thomas
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Det var da lidt dårligt. Hvor tæt på ovefladen hænger dine lamper ?bmh skrev:Hej
Thini var så flink at komme forbi og tog lampen med for at undersøge den og fandt div problemer, drivere m.m. Han prøvede at høre ps om reservedele men de svare ham ikke og heller ikke mig. De var hurtige til at svare på min diuna lampe m garanti.
Hvad vil i foreslå man gør ? det der med at sende så stor en lampe ned til rep og ikke vide noget som helst er jeg ikke meget for og de svare jo heller ikke ligefrem. Andre steder man kan få de samme slags stumper ?
Thini lyder yderst kompetent og vil heller gi ham en skilling for at fixe den.
Nu er displayet selvfølgelig også stået af på min diuana, lampen virker heldigvis som den skal , men begynder at miste min tiltro til ps lamper
Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Hejsa. Du kan evt skrive til dem på FB. Her plejer de at reagerer meget hurtigt. Jeg har skrevet live m dem på messenger et par gange.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4270 Høng
- Saltvand siden?: 2014
Har skrevet til fem på fb og der svare de kun på min diuna lampe( garanti). Og lampen hænger ca 25 cm over vand
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4970 Rødby
- Saltvand siden?: 2009
Har i prøvet at kontakte moby. Han er da forhandler af PS lamper
Nyt akv . 720 liter med 200 liter sump.