Deltec mce hang on skummer

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Deltec mce hang on skummer

Indlæg af Tykki »

Fandt lige min deltec mce 400 hang om back skummer frem. Den har før kun kørt et døgn, så her er altså tale om en ny skummer. Den køre upåklageligt og gør hvad den skal, men den LARMER som et damplokomotiv. På div udenlandske forums skrives der at det tager tid at køre den ind, altså skummeren :wink: men kan tid virkelig gøre det? Har nogen af jer oplevet det samme? Eller er deltecs maskiner bare med støj på? Man skulle mene at et så gammelt og forhåbentlig gennemtestet mærke ville levere et konge produkt , og mce 400 har ikke været i produktion i særlig langt tid. Nogle inputs ??? Mvh Dan
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Deltec mce hang on skummer

Indlæg af Kasper j. »

Skummere skal jo altid køres til så det bliver nok bedre. Jeg havde engang en Deltec AFP 600 skummer. Den larmede meget men skummede lige så godt som bubble king. Hvordan er vandstanden der hvor den står ? Min erfaring er at jo lavere vandstand jo mere larm.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

Svinet hænger på siden af tanken. Det i sig selv er jo klart mere støj, men håber på at der falder et godt råd af eller to til reducering af støjen, og imens venter jeg bare tålmodigt
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

:y Åh ja, det råd må jo godt komme igår! Tålmodighed er en dyd jeg ikke besidder og ej heller den langhåret direktør i hjemmet :f2:
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"