Hej
jeg er ved at købe et 280L akvarie med 100 liters sump. Kan købe en grotech 3 kanalers doseringspumpe med for 1000kr. Da jeg intet kender til dosering af sporstoffer og deres nødvendighed ved jeg ikke om det er et godt køb eller ej, eller et køb jeg ville blive glad for. Er på SU så pengene er små. Alle svar og specielt hurtige sættes pris på
Må slettes
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2015
- Geografisk sted: Aalborg 9000
Må slettes
Senest rettet af Erik1103 man 4. jan 2016 11:17, rettet i alt 1 gang.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Re: grotech 3 kanalers doseringspumpe
Det er ikke til tilsætning af sporstoffer, men til tilsætning af de salte stenkoraller har et noget større forbrug af (Ca, KH+ og Mg). Hvis du påtænker at holde stenkoraller er det næsten en nødvendighed.
Skal du kun holde fisk og blødkoraller har du nok ikke brug for den.
Om det er et godt køb eller ej, afhænger vel af stand og alder. Nypris er ca. 2800,-
Skal du kun holde fisk og blødkoraller har du nok ikke brug for den.
Om det er et godt køb eller ej, afhænger vel af stand og alder. Nypris er ca. 2800,-
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;