Da jeg er blevet en mere, og herskerinde stort set kun gider at kigge på et Fluval edge bliver det jo nok sådan et. hun snakker noget om toppen ikke er pæn på et normalt akvarium...

men men men, alle ved jo der ikke er særlig meget plads i sådan et lille kar, og mine øjne er ikke så glade for ledninger og andet habengut i akvariet er jeg på udkig efter nogle løsninger.
Den nemme løsning må være: http://saltwater-conversion.com/products/marine-pac-3" onclick="window.open(this.href);return false; dog er der pt udsolgt

så har jeg tænkt lidt på at finde et sted der tør lave huller i bunden og derved lave overløb, nogle det kender til sådan et sted?

mulighed 3. må være overløbsboks dog har jeg ikke kendskab til disse, og ved ikke om de larmer og hvad jeg ellers skal have for øje ved køb af sådan en, og findes der en der er plads til?
jeg vil ca. have plads til en sump på 30*30*30 cm, så er det overhoved nok til en sump med, skummer, varmelegeme, og hvad man eller kommer i efterhånden.
Skulle der være en helt anden løsning, høre jeg også gerne denne. der er ikke rigtig noget max af pris, men ser helst et akvarie der spiller efter 10.000kr og gerne inden.

Skulle der være en god løsning på skummer, lys og anden godt, vil jeg også gerne se link til dette.