Gramma og Dotty back

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Gramma og Dotty back

Indlæg af Tykki »

Har en gramma loretto og har fået en Royal dotty med i lidt nye sten som blind passager. De ligner hinanden lidt jo, og slås da også en smule, men kan de med tide lære at enes? Nogen med erfaring her? Åh der var også en svenskerdamsel gemt i den sten !!! :devilish: :devilish: :devilish: Mvh Dan
Brugeravatar
jonas _sandager
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2013

Re: Gramma og Dotty back

Indlæg af jonas _sandager »

Royal dottybacks er mega meget assholes, og jeg tvivler meget på at den vil lade din gramma leve.
Selvfølgelig kan man ikke være sikker på noget som helst, men jeg har selv haft en paccagnellae, og både den, samt alle de andre eksemplarer, jeg læste om i den forbindelse, var ikke specielt flinke overfor fisk på deres størrelse eller mindre. Den var til gengæld nem at fange med en overskåret halvlitersflaske ;)

Svenskeren har jeg ikke personlig erfaring med, men har ca. samme indtryk af den...
Flotte, men også lidt tvivlsomme hitchhikere, må man sige :)
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Gramma og Dotty back

Indlæg af Tykki »

Ja svenskeren var faktisk min første fisk i salt! Pisse flot men nederen fisk! Den anden, dotty, er på nuværende tidspunkt blevet smadret max af gramma far! Ingen finner tilbage og svømmer på siden. Den lærte det!!!
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"