Hej alle.
Jeg flyttede for noget tid siden, og det resulterede i, at akvariet blev brækket ned, og nyt blev sat op det nye sted.
Med mig havde jeg en halvgammel og stor seksstribet gylte (Jones' gamle).
Den gik sammen med et par klovne i et 54 liter, ind til det store blev kørt lidt ind.
Da det store var klart, kom fiskene over i. Der gik cirka 14 dage, give or take, så var min gylte bare væk. Den var hverken i overløb, rør eller noget som helst.
Der skulle så gå yderligere cirka 14 dage, inden jeg besluttede mig for at købe både en gul og en ny seksstribet gylte, denne gang dog noget mindre.
Der gik under en uge, så var den nye seksstribede gylte også væk, men den gule svømmer lystigt rundt?!
Har seksstribede gylter et ry for bare at forsvinde, eller hvad sker der lige her?
Seksstribede gylter forsvinder?
- thni
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2014
Re: Seksstribede gylter forsvinder?
Jeg har også for nogen måneder siden købt en gylte, dog ikke en 6 stribet. Den forsvandt også bare. Så kom den igen to uger efter et par dage, og siden har jeg ikke set den. Det er nok 3 måneder siden nu. Hverken på gulv, overløb eller skelet eller noget. Men jeg tror den er død og så er den blevet spist af krible krable 

Mvh Thomas
- Tutter
- Rev Rokke
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 5792 Årslev
- Saltvand siden?: 2015
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
Fik du et peak af nitrat? Burde man ikke det med sådan en gang overfodring?thni skrev:Jeg har også for nogen måneder siden købt en gylte, dog ikke en 6 stribet. Den forsvandt også bare. Så kom den igen to uger efter et par dage, og siden har jeg ikke set den. Det er nok 3 måneder siden nu. Hverken på gulv, overløb eller skelet eller noget. Men jeg tror den er død og så er den blevet spist af krible krable
Ja undskyld jeg blander mig selvom jeg ikke ved noget om Gylter.

Red Sea Reefer Nano http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=76469
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
De er kendt for og springe ud af akvariet, så måske de ligger et sted bag ved akvariet
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
- Saltvand siden?: 2014
Det kan ikke ikke lade sig gøre for den at springe væk, da toppen er helt lukket