så det bare vente på mit salt og min nye maxspect razor 180w 15000k.
(er dårlig til det med at vente

Ha ha, det med tålmodighed skal man nok få lært som salt-akvarist hen ad vejenAitesk skrev:ja men det kan jeg ikkemen bliver nød til det
Stakkels dig, det er bestemt ikke nemt at være tålmodig.Aitesk skrev:ja men det kan jeg ikkemen bliver nød til det
Man kan jo nok være heldig at finde et der ikke spiser dem. Hvis du har god vækst på kalkalgerne skulle det nu også undre mig hvis et enkelt søpindsvin kunne holde bestanden nede.Anden skrev:Så havde du vist det enste der ik tager kalkalger eller også var der nok andre alger.
Aitesk skrev:Hvorfor skal det det
Der var også Glasroser med de sten jeg har købt.Aitesk skrev:Så troede man lige man at man havde købt en ls hos Fyens akvarie centrum uden glasroser men nej fandt enhehe
Tja. Det har jeg aldrig tænkt over. Da jeg købte mit eget tretrinsanlæg, fik jeg dog info at det skulle stå opret (højst sandsynligt fra sælgeren, men jeg kan sgu ikke lige huske det længere). Om det faktisk har noget på sig skal jeg jo ikke kunne garantere. Men better safe than sorry, du vedMoG skrev:Jonas og ryom:
Der er da en hel del anlæg, inkl. Mit eget puratek 200gpd der har membranen liggende på langs på toppen..? Det er vel en generel ting på de større anlæg ... Så egentlig er det vel ikke et problem? Eller ?