Hvad er det for en fyr og kan jeg bruge ham.
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2015
Hvad er det for en fyr og kan jeg bruge ham.
Jeg er meget ny i det her fag. Jeg er i gang med indkøring af netop indkøbt akvarie - det har kørt en uge med levende sten og sand og intet andet.
Så opdagede jeg en lille krabbe inde i den ene sten og gik på nettet for at se hvad det er for en. Jeg tror det er en gorilla krabbe, og umiddelbart kan jeg læse, at jeg skal skille mig af med den.. - Men hvornår.
Er den gavnlig at have her i indkøringsfasen. Jeg har ikke tilsat Clean up Crew eller lignende endnu. Jeg kan se den kravler rundt og spiser fra stenene, men jeg ved ikke om det er godt eller skidt.Nogen der har et bud.
Med venlig hilsen
toby
- Preben
- Naso kirurg
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2013
Re: Hvad er det for en fyr og kan jeg bruge ham.
Det er jo en slem behåret gorilla.
Jeg vil mene den gavner i indkøringens fasen. Personlig havde jeg taget den op første gang jeg så den. Hvad hvis du ikke kan finde den igen
Mvh Preben
Jeg vil mene den gavner i indkøringens fasen. Personlig havde jeg taget den op første gang jeg så den. Hvad hvis du ikke kan finde den igen
Mvh Preben
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
Det Preben siger +10%
Der er ingen grund til at lade den være da den også tager nogle at de gode ting/dyr i akvariet.
Der er ingen grund til at lade den være da den også tager nogle at de gode ting/dyr i akvariet.
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2015
Jeg skal på jagt.
Mit akvarium er heldigvis et lille 46L Fluval, så jeg kan nogenlunde hurtigt finde ham. Men det er en god camoflage, så jeg ville nødig skulle lede efter den i et 250 L eller mere.
/toby

/toby