Jeg er ikke med
- Preben
- Naso kirurg
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2013
Jeg er ikke med
Hvad sker der her?
Jeg ved ikke hvad de to koraller heder, men det er et par slumstomer jeg har fået med en anden koral
De har altid været brune og så idag er den ene lilla. Hvis det er fordi den bare har det godt, hvorfor så kun den ene
Mvh Preben
Jeg ved ikke hvad de to koraller heder, men det er et par slumstomer jeg har fået med en anden koral
De har altid været brune og så idag er den ene lilla. Hvis det er fordi den bare har det godt, hvorfor så kun den ene
Mvh Preben
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Re: Jeg er ikke med
Det ligner Sinularia brassica
Nu er det lidt svært at tyde på billedet, men for mig ligner det at den til højre er ved at skifte slimlag og at den til venstre står, mere eller mindre, foldet ud.
Når de skifter slimlag, ser man den farve de har i bunden og det ligner at den til venstre har samme farve i bunden.
Nu er det lidt svært at tyde på billedet, men for mig ligner det at den til højre er ved at skifte slimlag og at den til venstre står, mere eller mindre, foldet ud.
Når de skifter slimlag, ser man den farve de har i bunden og det ligner at den til venstre har samme farve i bunden.
- Preben
- Naso kirurg
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2013
Ok det lyder for mig rigtigt, jeg undrede mig bare det er sket på en dag. Og der er jo normalt ikke nået godt der går hurdigt
Mvh Preben
Mvh Preben
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6200 Aabenraa
- Saltvand siden?: 2014
Mine gør det også fra tid til anden. 1-2 dage efter står de flot igen.
- trine...
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3630 Jægerspris
- Saltvand siden?: 2002
Det er Dura ikke Brassica...
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Dura er vist et synonym, i al fald ikke accepteret af WoRMStrine... skrev:Det er Dura ikke Brassica...
http://www.marinespecies.org/aphia.php? ... &id=209992" onclick="window.open(this.href);return false;
Lidt uddybende http://www.repository.naturalis.nl/document/148940" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Måske Johnny vil rette wiki (hvis han er enig)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;