Har jo været oppe at vende adskillige gange ... Det gør nu ikke mig så meget! Er så pisse nysgerrig så selvom der står et nordjysk postnummer , så klikker jeg alligevel på annoncen!
Jo, det er også fint nok, men så har man valget, om man vil være nysgerrig, eller bare tænker, nej, jeg vil ikke se det, jeg alligevel ved, jeg ikke kan få
Men så har man sgu ærlig talt for lidt problemer i sit liv
Hvis man ærgrer sig over man kiggede på noget man alligevel ikke kan købe!
Jeg tænker altid på det som en oplevelse at se hvad der er til salg derude..
Men det har som sagt været oppe at vende mange gange før ..
Leonhardt_3400 skrev:Tidsbesparelse hellfish tidsbesparelse...
Gider heller ikke gå i tøjbutikker bare for at kigge.
Hahah.. Tidsbesparelse!
Jeg bruger Sgu så meget tid på forum og skal helst have det hele med!
Som jeg skrev tidligere , så kigger jeg glædeligt de jyske annoncer igennem også..
Der er jo også nogle gange hvor en jyde sælger og tilfældigvis skal til kbh eller Noget... Så det er jo bestemt ikke altid spild af tid..!
Hahah.. Tidsbesparelse!
Som jeg skrev tidligere , så kigger jeg glædeligt de jyske annoncer igennem også..
Der er jo også nogle gange hvor en jyde sælger og tilfældigvis skal til kbh eller Noget... Så det er jo bestemt ikke altid spild af tid..!
Hahah.. Tidsbesparelse!
Helt enig.
Det har været oppe og vende et utal af gange.
Og jyder spørger stadig lige som sjællænderne, om sælger skal til den anden ende af landet.
Chrissy62 skrev: jeg vil ikke se det, jeg alligevel ved, jeg ikke kan få
Personlig ville jeg nødig undvære at kigge efter alle de smukke ting som tilsyneladende er udenfor rækkevidde
Hvordan ved man i øvrigt, at man ikke kan få, hvis man ikke prøver?
Hvis man venter til efter kl. 16 er en billet til Storebælt ikke uoverkommelig. Jeg har før kørt en tur til Skive og tilbage igen en torsdag aften fordi jeg så en ting i DBA jeg måtte eje.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;