pudserejer
-
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4270 Høng
- Saltvand siden?: 2014
pudserejer
Jeg har/ havde 2 af dem, har dog kun set den ene idag. Bemærkede at dens følehorn var ultrakorte og kan ikke finde den anden reje. Jeg har blå pallet sejlfinne kirug 1 filfisk 4 kardinal 1 Hugo 4 blå + 5-6 røde eremit + div. Søstjerner i baljen. Er der enogle af dem der kan ha nippet af dem og evt spist en. ? Ell er det hamskifte og dermed korte følefinner ? Har dog ikke set noget skelet . Men undre mig bare da de begge 2 var der igår.
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Lausanne, Schweiz
Re: pudserejer
Jeg oplevede min første pudsereje forsvandt fra den ene dag til den anden. Mit akvarium var kun på 112L og uden sump så der var begrænset med gemmesteder - alligevel kunne jeg ikke spotte den nogen steder. Havde ingen fisk der var i stand til at spise den. Mysteriet består den dag idag! Hahabmh skrev:Jeg har/ havde 2 af dem, har dog kun set den ene idag. Bemærkede at dens følehorn var ultrakorte og kan ikke finde den anden reje. Jeg har blå pallet sejlfinne kirug 1 filfisk 4 kardinal 1 Hugo 4 blå + 5-6 røde eremit + div. Søstjerner i baljen. Er der enogle af dem der kan ha nippet af dem og evt spist en. ? Ell er det hamskifte og dermed korte følefinner ? Har dog ikke set noget skelet . Men undre mig bare da de begge 2 var der igår.

/Kewin - 160L
-
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4270 Høng
- Saltvand siden?: 2014
Re: pudserejer
Nogen er efter den jeg har tilbage, den gemmer sig godt i nu. Jeg kan lokke den frem med foder, og efter trækker den sig . Kardinal bøller ?w