pudserejer

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
bmh
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 4270 Høng
Saltvand siden?: 2014

pudserejer

Indlæg af bmh »

Jeg har/ havde 2 af dem, har dog kun set den ene idag. Bemærkede at dens følehorn var ultrakorte og kan ikke finde den anden reje. Jeg har blå pallet sejlfinne kirug 1 filfisk 4 kardinal 1 Hugo 4 blå + 5-6 røde eremit + div. Søstjerner i baljen. Er der enogle af dem der kan ha nippet af dem og evt spist en. ? Ell er det hamskifte og dermed korte følefinner ? Har dog ikke set noget skelet . Men undre mig bare da de begge 2 var der igår.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: pudserejer

Indlæg af MoG »

Jeg har en Foxface med morderiske tendenser! Den gik også på mine rejer og barberede deres følehorn af... Hvilket overraskede mig en del..
Morten
Kewin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
14
Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Lausanne, Schweiz

Indlæg af Kewin »

bmh skrev:Jeg har/ havde 2 af dem, har dog kun set den ene idag. Bemærkede at dens følehorn var ultrakorte og kan ikke finde den anden reje. Jeg har blå pallet sejlfinne kirug 1 filfisk 4 kardinal 1 Hugo 4 blå + 5-6 røde eremit + div. Søstjerner i baljen. Er der enogle af dem der kan ha nippet af dem og evt spist en. ? Ell er det hamskifte og dermed korte følefinner ? Har dog ikke set noget skelet . Men undre mig bare da de begge 2 var der igår.
Jeg oplevede min første pudsereje forsvandt fra den ene dag til den anden. Mit akvarium var kun på 112L og uden sump så der var begrænset med gemmesteder - alligevel kunne jeg ikke spotte den nogen steder. Havde ingen fisk der var i stand til at spise den. Mysteriet består den dag idag! Haha :)
/Kewin - 160L
bmh
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 4270 Høng
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af bmh »

Nogen er efter den jeg har tilbage, den gemmer sig godt i nu. Jeg kan lokke den frem med foder, og efter trækker den sig . Kardinal bøller ?w
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"