Hej nu har mit akvarium snart kørt i en lille måned.
Men jeg bliver ved med at få sådan nogle lang tråd hva kan det være??
lange tråd
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2000 Frederiksberg
- Saltvand siden?: 2014
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Re: lange tråd
Hejsa.
Det er lige lidt svært at se på foto? Kan se dunstadigvæk har en del forskellige alger og cyano, så bare fortsæt indkørringen
Der er en del rørorme, der lever skjult i både bundlag og LS som udsender lange klistrede fangearme so de så trækker ind igen og håber at der er noget spiseligt der er klistret fast på dem. Men kan altså ikke se om det er dem du mener?
Hilsen
Charlie
Det er lige lidt svært at se på foto? Kan se dunstadigvæk har en del forskellige alger og cyano, så bare fortsæt indkørringen

Der er en del rørorme, der lever skjult i både bundlag og LS som udsender lange klistrede fangearme so de så trækker ind igen og håber at der er noget spiseligt der er klistret fast på dem. Men kan altså ikke se om det er dem du mener?
Hilsen
Charlie
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2000 Frederiksberg
- Saltvand siden?: 2014
Re: lange tråd
Hej Charlie
Tak for hurtigt svar.. Det med de orm passer meget godt for de kommer hver morgen.. Kunne ikke forstå hvordan de skulle kunne komme så hurtigt hvis det var alger..
Mvh martin
Tak for hurtigt svar.. Det med de orm passer meget godt for de kommer hver morgen.. Kunne ikke forstå hvordan de skulle kunne komme så hurtigt hvis det var alger..
Mvh martin