Har læst flere tråde der modsiger hinanden...
Må de eller må de ikke komme oven vande?

Hvis det med luften er en skrøne, kunne det måske skyldes at nogen har forvekslet echinoids med echinodermer?ole. skrev:de fleste echinodermer passer ikke i baljen af en helt anden grund og det er at de simpelthen er for store(med et par undtagelser)
De tilhører da begge Echinoderm - på dansk pighuderPoulD skrev:Hvis det med luften er en skrøne, kunne det måske skyldes at nogen har forvekslet echinoids med echinodermer?ole. skrev:de fleste echinodermer passer ikke i baljen af en helt anden grund og det er at de simpelthen er for store(med et par undtagelser)
Det ved jeg godt Peder, men når man nu ved, at echinoids KAN få problemer med luftbobler, kunne nogen måske have forvekslet ordende, eller bare troet, at det galt alle echinodermer (hvad man formentlig heller ikke med 100% sikkerhed kan afvise, at det gør)pederrevnørd skrev:De tilhører da begge Echinoderm - på dansk pighuderPoulD skrev:Hvis det med luften er en skrøne, kunne det måske skyldes at nogen har forvekslet echinoids med echinodermer?ole. skrev:de fleste echinodermer passer ikke i baljen af en helt anden grund og det er at de simpelthen er for store(med et par undtagelser)
Hvorfor Poul ?PoulD skrev:Det gælder i øvrigt også mennesker. Hvis en lidt klodset tanddoktor har efterladt bare en mikroskopisk luftboble under en plumpe, kan selv store granvoksne mænd være overbevist om at de er døden nær, under et dykOg det er jo på de første meter trykforskellen er størst
+ 1 Min Linckia er også udpræget nocturnal. Som en mellemting mellem Peter Parker på vej op ad en skyskraber og en teenager på pubcrawl i Sunny Beach, suser den rundt hele natten, og sover den så ud under et bord i hegnet hele dagen. Jeg aner faktisk ikke engang hvor den gemmer sig henne om dagenMeller skrev:min linkia er som ofte aktiv om aften/natten/morgenen, prøv at holde øje med den der, da min næsten heller ikke rør sig når lyset er på fuld smader