Hej regner med lige at skulle ind og købe lidt snegle og måske et par eremits men hvor langtid kan de ligge fra at jeg køber dem og til at de skal i akvariet
har nemlig ikke mulighed for at køre direkte hjem og putte dem i
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Godt nok bor du ude på bøhlandet, men du er vel ikke mere end et par dage om at komme hjem?? Selvom de er hårdføre, så tåler de ikke alt for meget kulde.
hov hov Carsten, ikke på bøhlandet bare langt væk fra civilisationen
nej men det er så´n at mine forældre ikke vil hjem igen før ved 23-tiden og hvis vi så antager at jeg købet dem ved 17.30 tiden så skal de kunne overleve derfra og til klokken 01.00 stykker ? tror du de ville kunne det
MVH
Mathias
STATUS:
Mathias_C skrev:hov hov Carsten, ikke på bøhlandet bare langt væk fra civilisationen
nej men det er så´n at mine forældre ikke vil hjem igen før ved 23-tiden og hvis vi så antager at jeg købet dem ved 17.30 tiden så skal de kunne overleve derfra og til klokken 01.00 stykker ? tror du de ville kunne det
det er ikke noget problem det kan du saktens pak evt posen ind i aviser for af holde varmen
Ingen problemer overhovedet. Put posen i en flamingokasse med låg, så skulle den nok kunne holde på varmen... Har du ingen flamingokasse (du får sikkert en smidt i nakken hos forhandleren ), så pak posen ind som Johnny siger.
Som Johnny skriver, er det ikke et problem. De ville formentlig kunne holde sig i en uges tid eller mere i en pose med vand, bare temperaturen ikke bliver for lav.
Peters1 skrev:Ingen problemer overhovedet. Put posen i en flamingokasse med låg, så skulle den nok kunne holde på varmen... Har du ingen flamingokasse (du får sikkert en smidt i nakken hos forhandleren ), så pak posen ind som Johnny siger.
Kan høre at du ikke fik frostfoder fra Marty! Han krævede 50 kroner for en kasse.
[/quote]
Kan høre at du ikke fik frostfoder fra Marty! Han krævede 50 kroner for en kasse.[/quote]
hold da k..... Så skulle jeg jo have solgt den stak jeg på et tidspunkt havde fået samlet sammen i stedet for at losse dem på lossepladsen.... Glemmer altid en fragtkasse når jeg skal besøge forhandlere så ender altid med at have en masse.... Eller det gjorde jeg da jeg havde en balje man kunne have lidt mere i end nu..
Okay er lidt utolmodig men skal afsted imorgen og ved ikk om jeg kommer på igen inden jeg kommer hjem igen, så er der ikke nogen der ved
Åbnings tiderne lørdag for saltvandsbutikken ?
Hvilke snegle der er bedst at have ?
Evt hvilke i selv har ?
MVH
Mathias
STATUS:
Mathias du kan evt. sende mig en pb med dit telefonnummer, så kan jeg lige prøve at finde ud af noget med åbningstiderne og evt. aftale hvornår vi kan mødes derude.
Tak for svarende...!
>>peter>> jeg holder mig fra de blå-benede, selvom de nu er flotte
>>mikkel>> pb sendt
>>kim>> jo tak det må vi lige se på, kunne faktisk også bruge lidt caulerpa (sikkert stavet forkert ) hvis du skulle ha noget i overskud, og tak for vandet og synet af dit RIGTIG flotte akvarie
MVH
Mathias
STATUS:
fordi jeg skal til Århus, og Mikkel planlagde alligevel at skulle derud så kunne vi jo måske mødes, og så troede jeg de havde faste åbningstider, men det ved jeg ikk om de har ....!
MVH
Mathias
STATUS: