Jebao DC Returpumpe spørgsmål.
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2013
Jebao DC Returpumpe spørgsmål.
Er der nogen herinde der bruger Jebao DC pumpen fra fishstreet DC6000..?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
Re: Jebao DC Returpumpe spørgsmål.
Hej
Jeg har købt en hjem, og har lige testet den i mit akvarie og må sku sige den er nærmest lyd løs, men den var lige kraftig nok til mine retur rør på fuld drøn.
Jeg har købt en hjem, og har lige testet den i mit akvarie og må sku sige den er nærmest lyd løs, men den var lige kraftig nok til mine retur rør på fuld drøn.
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
Jeg har måtte købe en da min Tunze begyndte at larme, den er kommet hjem nu, ville ellers købe en fra Carsten men de kommer ikke før om et par måneder, den her har en lyd der stiger i takt med omdrejningerne, det lyder ikke som om den er ved at splitte ad men man kan sagtens høre den med skabet lukket, alle vibrationer er dog helt væk så den er så meget bedre end tunze, men tror bare ikke på den skal sige sådan.
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Jeg har en (godt nok ikke den regulerbare) som snart har kørt et år. Den vibrerer lidt og har altid gjort det. Men er super stabil. Det er 5000 liters modellen. Og den løfter fint de ca 2,5 til 3 meter op fra kælderen.
- Michael_F
- Rev Rokke
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3450 Allerød
- Kontakt:
Jeg har en, og har kørt med den siden december. Har den kørende på full power, og det virker 100% som den skal. Når jeg roder med sump, så pauser jeg den i 10min, og så drøner den ellers videre. Har ingen problemer haft med den. Ingen larm overhovedet.
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
Så kan det da ikke være en DC du har..?Ryom skrev:Jeg har en (godt nok ikke den regulerbare) som snart har kørt et år. Den vibrerer lidt og har altid gjort det. Men er super stabil. Det er 5000 liters modellen. Og den løfter fint de ca 2,5 til 3 meter op fra kælderen.
jeg havde en Silence 2400 så reelt løftede den nok 1800 liter rundt, nu kan jeg se at den DC pumpe skal køre på laveste for at flytte det samme, så dejligt med ekstra powerMichael_F skrev:Jeg har en, og har kørt med den siden december. Har den kørende på full power, og det virker 100% som den skal. Når jeg roder med sump, så pauser jeg den i 10min, og så drøner den ellers videre. Har ingen problemer haft med den. Ingen larm overhovedet.

- Barner
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Saltvand siden?: 2004
har også en DC 6000 den larmer også irriterende med omdrejningstallet. køre kun med 4000 litter ellers larmer den alt for meget
Har du fået svar fra FS?
Tror også jeg vil klage lidt!! ellers en lækker pumpe.
Har du fået svar fra FS?
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Så kan det da ikke være en DC du har..?pasex skrev:Ryom skrev:Jeg har en (godt nok ikke den regulerbare) som snart har kørt et år. Den vibrerer lidt og har altid gjort det. Men er super stabil. Det er 5000 liters modellen. Og den løfter fint de ca 2,5 til 3 meter op fra kælderen.
Det er det nu altså.
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
Jeg har ikke fået nej, bliver ved ind til de svare, den skal ikke sige noget, så ryger den returBarner skrev:har også en DC 6000 den larmer også irriterende med omdrejningstallet. køre kun med 4000 litter ellers larmer den alt for meget
Har du fået svar fra FS?

OkayRyom skrev:Så kan det da ikke være en DC du har..?pasex skrev:Ryom skrev:Jeg har en (godt nok ikke den regulerbare) som snart har kørt et år. Den vibrerer lidt og har altid gjort det. Men er super stabil. Det er 5000 liters modellen. Og den løfter fint de ca 2,5 til 3 meter op fra kælderen.
Det er det nu altså.

- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Ahh husker forkert det er den her. Ikke jabao men boyupasex skrev:Jeg har ikke fået nej, bliver ved ind til de svare, den skal ikke sige noget, så ryger den returBarner skrev:har også en DC 6000 den larmer også irriterende med omdrejningstallet. køre kun med 4000 litter ellers larmer den alt for meget
Har du fået svar fra FS?
Tror også jeg vil klage lidt!! ellers en lækker pumpe.![]()
OkayRyom skrev:Så kan det da ikke være en DC du har..?pasex skrev:Ryom skrev:Jeg har en (godt nok ikke den regulerbare) som snart har kørt et år. Den vibrerer lidt og har altid gjort det. Men er super stabil. Det er 5000 liters modellen. Og den løfter fint de ca 2,5 til 3 meter op fra kælderen.
Det er det nu altså.kan bare ikke se nogen DC pumper på deres side der ikke kan justeres
Og ikke regulerbar som den her. De har den åbenbart ikke længere
http://www.fish-street.com/boyu_gxb_eco ... gory_id=63" onclick="window.open(this.href);return false;
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
OkayRyom skrev:Ahh husker forkert det er den her. Ikke jabao men boyupasex skrev:Jeg har ikke fået nej, bliver ved ind til de svare, den skal ikke sige noget, så ryger den returBarner skrev:har også en DC 6000 den larmer også irriterende med omdrejningstallet. køre kun med 4000 litter ellers larmer den alt for meget
Har du fået svar fra FS?
Tror også jeg vil klage lidt!! ellers en lækker pumpe.![]()
Det er det nu altså.kan bare ikke se nogen DC pumper på deres side der ikke kan justeres
Og ikke regulerbar som den her. De har den åbenbart ikke længere
http://www.fish-street.com/boyu_gxb_eco ... gory_id=63" onclick="window.open(this.href);return false;

- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
Så har jeg fået svar, de vil sende mig en ny rotor mod betaling af denne, bliver støjen bedre betaler de den, men han skriver at han ikke mener det bliver bedre, så er det bare ikke godt nok og de får hele pumpen retur på den ene eller anden måde.Barner skrev:har også en DC 6000 den larmer også irriterende med omdrejningstallet. køre kun med 4000 litter ellers larmer den alt for meget
Har du fået svar fra FS?