og få fundet det gamle udstyr frem igen, denne gang bliver det i nano verden, jeg vil prøve kræfter med de små rev, for syntes sku de er søde, ved også godt bliver svære og holde værdierne stabile i længden, men vi håber på det bedste, ellers må jeg bare i gang med noget større igen ha ha

jeg har dennegang besluttet mig for det kun bliver et koral nano, da jeg gerne vil prøve og køre uden skummer, da jeg syntes det vil fylde noget kun, i et lille 20 ltr akvarie

nå nu har i vist hørt længe nok på mig, lad os komme til sagen.
Teknik.
1 stk cirk pumpe, på 1200 ltr mener det er en seio passer lige deri, så har jeg lavet custom hængsel, så den hænger på kanten.
fungere rigtigt godt.
et eheim 75 watt måske lidt overkill med passer
Lampen er en hammerhead med 12 led 6 stk hvide samt 6 stk blå giver et rigtig pænt lys, så må vi se om det er godt nok til lidt sps, Lps samt Zoas håber jeg på

JA det var vist det teknik der var ha ha

Levende.
har ca 6 KG levende sten, samt 5 kg levende sand Fiji pink.
jeg vil denne gang prøve og køre DSB da jeg tænkte at det ville passe rigtigt godt til dette lille nano, nu når der ikke er en skummer på så det kommer til og være mest naturtro som muligt.
akvariet blev startet den 7/3 2014 så har snart kørt i en uge, og algerne er rigtig godt på vej.