Mit RowaPhops er rødt???
Mit RowaPhops er rødt???
Hej!
Har en filterpose med RowaPhos liggene i sumpen, og nu er filterposen helt rød og presser man på det kommer der rød farve ud ... hvad sker der?
Har ellers ikke problemer med cyano, men er det det rowaphosén optager, eller hvad er der glat.
Matrialet er kun 2 dage gammelt
Har taget den op da jeg er blevet lidt for bekymret over det
Har en filterpose med RowaPhos liggene i sumpen, og nu er filterposen helt rød og presser man på det kommer der rød farve ud ... hvad sker der?
Har ellers ikke problemer med cyano, men er det det rowaphosén optager, eller hvad er der glat.
Matrialet er kun 2 dage gammelt
Har taget den op da jeg er blevet lidt for bekymret over det
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
Det er sjovt for på den Rowa phos jeg købte stod der utrykkeligt at man IKKE skulle skylle det før brug. Og ja det var i tyk skrift i brugervejledningen. jeg smed min i i går og der kom lidt brunt ud, hvilket også stod var normalt.
Senest rettet af Dragefisken ons 22. nov 2006 10:59, rettet i alt 1 gang.
Det må jeg tilslutte mig, for det stod også med stort i den vejledning der fulgte med mit Rowaphos.Dragefisken skrev:Det er sjovt for på den Rowa phos jeg købte stod der utrykkeligt at man IKKE skulle skylle det før brug. Og ja det var i tyk skrift i bruger vejledningen. jeg smed min i i går og der kom lidt brunt ud, hvilket også stod var normalt.
- Johnny
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
det samme her mit rowa må ikke skyllespalle skrev:Det må jeg tilslutte mig, for det stod også med stort i den vejledning der fulgte med mit Rowaphos.Dragefisken skrev:Det er sjovt for på den Rowa phos jeg købte stod der utrykkeligt at man IKKE skulle skylle det før brug. Og ja det var i tyk skrift i bruger vejledningen. jeg smed min i i går og der kom lidt brunt ud, hvilket også stod var normalt.
Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
go` formiddag gernerhahn!
Det virker lidt spøjst, at der står du skal skylle det. Jeg har ikke på noget tidpunkt fået den opfattelse at Rowa Phos skal skylles igennem, men der er derimod vigtigt at holde det vådt. Måske er det fra skylleprocessen til akvariet/sumpen, der er sket noget med det...
Det virker lidt spøjst, at der står du skal skylle det. Jeg har ikke på noget tidpunkt fået den opfattelse at Rowa Phos skal skylles igennem, men der er derimod vigtigt at holde det vådt. Måske er det fra skylleprocessen til akvariet/sumpen, der er sket noget med det...
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn

retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905