Har i et stykke tid forsøgt mig m div. Sps frags. De bliver ved m at dø langsomt

Jeg undre mig og bliver sgu også lidt ked af det

Mine værdier har været svingende pga div begynder fejl, mangel på omtanke mm. Men det har stået snorelige et stykke tid nu.
Alle mine lps, skiver, ricordea, kenya træ, xeniea, zoa osv står fint nok. Jeg VED godt at sps er mere sart, men tænker.... bliver de forgiftet eller hvad? Jeg har lidt magneter i baljen i form af tunze pumper, jeg har kigget min sump igennem for metal osv, men kan ikke rigtigt finde nogle åbenlyse problemer.....
Jeg har haft lidt svingende værdier af de 3 hellige i en periode men dette skulle som sagt være på plads nu. Har haft 3 stk frags stående i små 3 uger nu, de er så begyndt at smide vævet nu. Det er bla en green bali slime som skulle være rimeligt hårdføre? Jeg har en skive montipore som jeg har haft stående igennem de sidste 2 måneder nu, det er den eneste sps der virker upåvirket, den er brun ( og det skal den være), men mystisk at den har klaret skærene når nu andre sps dør langsomt for mig?
Har været i tvivl mht lys og flow osv, men det er sgu ikke det der er problemet?....
Min No3 er ca 3.0 og min po4 er o,o 3 målt m hanna.
Kom meget gerne med ideer og spørg hvis i har brug for flere oplysninger ift. En evt. Diagnose?
HJÆLP!
Charlie