Hævet ret så kraftigt

nielsk skrev:Hva så skipper skræk
M¨ske du har ret - vil straks droppe mit månedlige badhellfish skrev:Desværre overfølsomhed over for alt under vand! Du blir nok nødt til at sælge alle dine koraller!
Puhaaaaaaa. Den var grimMorten1990 skrev:Konen er nok glad for den store arm, især hvis fingerene er lige så hævet.
Nu har jeg smurt lillepeder ind i widunderkorallen - deraf navnetnielsk skrev:Det er af største vigtighed at identificere hvad som har forårsaget hævelsen. Når det er gjort tager du 2 stk Panodil og prøvesmører din penis med den respektive koral - hvis så nydelsen bliver større end smerten når du efterfølgende viser din nye ven til lillemor JA SÅ er du en RIG mand og kan købe din egen tropeø og blive koralgartner
Tænk dig - koralpeders mirakelcreme, gør hver aften til en lørdag aften...
Og du mener at vi Nordjyder er lidt vingeskudtepederrevnørd skrev:Nu har jeg smurt lillepeder ind i widunderkorallen - deraf navnetnielsk skrev:Det er af største vigtighed at identificere hvad som har forårsaget hævelsen. Når det er gjort tager du 2 stk Panodil og prøvesmører din penis med den respektive koral - hvis så nydelsen bliver større end smerten når du efterfølgende viser din nye ven til lillemor JA SÅ er du en RIG mand og kan købe din egen tropeø og blive koralgartner
Tænk dig - koralpeders mirakelcreme, gør hver aften til en lørdag aften...![]()
Men skal hilse at sige at 2 panodiler ikke er nok - og tror at korallen døde pga lugten...![]()
Nu har jeg lyserøde polypper på lilleP, hvad skal jeg sige til konen ?
Ikke en helt "normal" kønssygdom.
"Glad for at du ikke er min personlige læge"![]()
![]()
Poul,PoulD skrev:Jeg kender en enarmet gut som måske er interesseret hvis du vil sælge din ene manchetknap Peder?
Det minder mig forresten om engang ved Borrevejledagene, hvor en pige jeg kender (dengang 15 år) under omklædning efter stævnet, var ved at iføre sig sin BH og pludselig er der så en gut der spørger hende: "Hvis du ikke havde nogen hænder ville du så alligevel gå med handsker?"
Kan du da ikke se på bulen på din arm, at her er flere penge at tjene end da de amerikanske plasikkirurger opfandt brysimplantaterne. "Større babser uden operative indgreb".
@Niels: Er du i familie med Jørn Ege?
PatterAnders månsson skrev:lidt patter har man vel altid...
Hej CarstenCarsten skrev:Nu skrev Poul at det kunne være et bid fra Enhydrina schistosa, men jeg tror nu det er fra Laticauda colubrina. Dens mund er ikke ret stor, så den ikke kan gabe over så meget. Det passer jo fint med at den har gabt over en spagetti arm.Men den må nu ikke have fået ordenligt fat, så så havde du ikke kunnet skrive indlægget
![]()
Men mere seriøst, har du en ide om hvad det er du har ramt?