Er der nogle som ville være interesseret i at vi afholdte et fragment bytte møde ? Jeg lægger da gerne hustag til(Horsens) men det vil jo kræve at alle deltagere helst medbringer fragmenter....
Der er jo ikke meget sjov ved det hvis der kommer 10 men kun en med fragmenter - det skal naturligvis ikke ses som et adgangskrav
Bare vi er et par stykker der vil brække lidt af hist og her
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Brian skrev:Er der nogle som ville være interesseret i at vi afholdte et fragment bytte møde ? Jeg lægger da gerne hustag til(Horsens) men det vil jo kræve at alle deltagere helst medbringer fragmenter....
Der er jo ikke meget sjov ved det hvis der kommer 10 men kun en med fragmenter - det skal naturligvis ikke ses som et adgangskrav
Bare vi er et par stykker der vil brække lidt af hist og her
4 måske 5 mand... Jamen så lad os da se lidt på en dato det kunne blive...
Hvis vi holder fast i at det skal være hos mig i Horsens, hvordan passer det så bedst ? En hverdags aften eller en weekend dag ?
Jeg er jo blot studerende så jeg får det nok til at passe ind
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg er da også klar, hvis der er en der kan tage mig med fra viborg af *Host* (Heros) ...... Jeg kan desværre kun søndag- Da alle andre dage er arbejde Kunne det evt bliver aktuelt ?
kunne da være hyggeligt starter på job tirsdag og så en uge frem bliver det der efter ville jeg godt med en tur hvis man abselut skal have fragtmenter med har nemlig igen....
Som sagt deter ikke noget adgangskrav - alt der ikke bliver byttet bliver måske så solgt eller omvendt.... Om ikke andet kan i da se min balje, få en snak osv
Men vi kan godt sige en Søndag for min skyld - Hva med Søndag d 6 Februar ??
Har du fundet nogle datoer - vi skal sgu have Lars her ned i en fart med lidt af alle de koraller han har
Jeg er klar der hvertfald - vi kan sige kl 14.00 ?
Alle skal være velkomne, så skal jeg nok rense ruden i dagens anledning(og brygge lidt kaffe) !
Søren Ravn...Wicked....Malawifisk...andre i nærheden ??