VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

min anamone vandre

Forum for snak om alle typer koraller.
Besvar
Michael87dk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
12
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2012

min anamone vandre

Indlæg af Michael87dk »

Hej alle. Håber at kunne få nogle gode svar fra jer.

Min Anemone vandre, hvad gør jeg? den vil hele tiden meget gerne om bag ved hvor der ingen lys er og så jeg ikke kan se den så den sidder på bagsiden af stenen. Hvordan får jeg den til at blive siddende? har flyttet den tre gange.
På forhånd tak. Michael
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hillerød

Re: min anamone vandre

Indlæg af pernoe1 »

Man kan få nogle keramik-"holdere" til anemoner, men jeg ved ikke hvor effektive de er...
Vandring er et af de store problemer med anemoner, de finder det sted de føler sig bedst tilpas...
Hvor stor er baljen? Måske du kan finde et andet sted hvor lys og cirkulation er mere passende og hvor du stadig kan nyde synet af den?

Mange hilsner
Christian
Michael87dk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
12
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af Michael87dk »

pernoe1 skrev:Man kan få nogle keramik-"holdere" til anemoner, men jeg ved ikke hvor effektive de er...
Vandring er et af de store problemer med anemoner, de finder det sted de føler sig bedst tilpas...
Hvor stor er baljen? Måske du kan finde et andet sted hvor lys og cirkulation er mere passende og hvor du stadig kan nyde synet af den?

Mange hilsner
Christian
hej. Baljen er 180l . ved du eventuelt hvor man kan finde sådan en keramikholder? men får nok hug af mine klovne nu de har indfundet sig i anemonen :wink:
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

det er en dårlig ide at tvangs pladsere en anemone,selvfølgelig surt sjov hvis de vælger at slå sig ned et sted man ikke kan se dem men sådan er det
Besvar

Tilbage til "Koraller generelt"