http://www.cree.com/news-and-events/cre ... F0C18&_z=z
Spændende, så er der endnu mere blus på LEDs

Got nytår !
Ja, det er lidt af et sats. Martin far DIY har jo -15% på LED/Drivere nu, så min bestiller falder der senest i morgen. De gamle dioder falder forhåbentlig ikke inden for de kommende par måneder og de gamle bliver jo ikke "dårligere" af at der kommer nye. Det skal jeg i hvertfald lige bilde mig selv ind, inden jeg bestillerAndersGS skrev:Kunne man mon håbe på et prisfald på de "gamle" ??
Hvem er ham martin far DIY??? Har planer om at gå i gang med noget DIY led lampeSteffenhn skrev:Ja, det er lidt af et sats. Martin far DIY har jo -15% på LED/Drivere nu, så min bestiller falder der senest i morgen. De gamle dioder falder forhåbentlig ikke inden for de kommende par måneder og de gamle bliver jo ikke "dårligere" af at der kommer nye. Det skal jeg i hvertfald lige bilde mig selv ind, inden jeg bestillerAndersGS skrev:Kunne man mon håbe på et prisfald på de "gamle" ??
Www.diy-aqualight.DK - alle tiders gut og meget hjælpsom!Lub skrev:Hvem er ham martin far DIY??? Har planer om at gå i gang med noget DIY led lampeSteffenhn skrev:Ja, det er lidt af et sats. Martin far DIY har jo -15% på LED/Drivere nu, så min bestiller falder der senest i morgen. De gamle dioder falder forhåbentlig ikke inden for de kommende par måneder og de gamle bliver jo ikke "dårligere" af at der kommer nye. Det skal jeg i hvertfald lige bilde mig selv ind, inden jeg bestillerAndersGS skrev:Kunne man mon håbe på et prisfald på de "gamle" ??
Det må da være en fordel med så høj effekt som muligt....når man så dimmer dem må der alt andet lige være en besparelse i strøm.Carsten skrev:Klap hesten. Er det i hele taget noget vi har brug for??
Hvis de nye dioder skal overtage de gamles plads, forstået på den måde, hvor meget lys der kommer over, så skal antallet af dioder reduceres, det vil så igen kunne betyde, at lyset ikke bliver så intenst som det er nu, hvor dioderne sidder tættere.
Eller at der skrues ned for effekten, og så er man jo lige vidt.
Prisen er nok heller ikke så atraktiv det første lange stykke tid
Det er også sådan jeg ser det- meget mere lys pr watt/ billigere strømregning:)leifkrarup skrev:Det må da være en fordel med så høj effekt som muligt....når man så dimmer dem må der alt andet lige være en besparelse i strøm.Carsten skrev:Klap hesten. Er det i hele taget noget vi har brug for??
Hvis de nye dioder skal overtage de gamles plads, forstået på den måde, hvor meget lys der kommer over, så skal antallet af dioder reduceres, det vil så igen kunne betyde, at lyset ikke bliver så intenst som det er nu, hvor dioderne sidder tættere.
Eller at der skrues ned for effekten, og så er man jo lige vidt.
Prisen er nok heller ikke så atraktiv det første lange stykke tid